Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:43:54 GMT

۴ تن پودر دارو قاچاق در "کنگاور" کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۲۶۷۹

۴ تن پودر دارو قاچاق در 'کنگاور' کشف شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ عنایت فلاحی فرمانده انتظامی کنگاور  اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته ۳ تن و ۷۱۵ کیلوگرم پودر دارو قاچاق و یک دستگاه گنجیاب که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس کنگاور همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.


۲۷ تن چوب قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد


 فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۲۷ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی باوله این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.
او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۷ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ احمدی فرد در پایان از دستگیری ۳ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

 

کشف ۶ تن مرغ زنده قاچاق در اسلام آبادغرب

 


ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب توانستند در عملیاتی حساب شده ۶ تن مرغ زنده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

 ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
در جریان بازرسی‌های انجام شده حدود ۶ تن مرغ زنده قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.
دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در خصوص کشفیات مرغ زنده قاچاق بود.


۱۳ تن چوب قاچاق کشف شد


ماموران انتظامی بخش حمیل نیز حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
در جریان این بازرسی، ۱۳ تن چوب قاچاق اوکالیپتوس به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیوون ریال کشف و تحویل اداره منابع طبیهی شهرستان شد.
همچنین راننده کامیون نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم نحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار حوادث یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش یک میلیارد متوقف کردند مرغ زنده قاچاق دستگاه کامیون تن چوب قاچاق یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان قم  طی ۴۸ ساعت گذشته  گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸  قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان