Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات افتخار آمیز بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی پرتو افشانی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی، تأکید کرد: نیروهای مسلح راهبرد قدرت افزایی دفاعی ، تهاجمی و بازدارنده را دستور کار دائمی خود دانسته و با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه برای رویارویی قاطعانه و سلحشورانه با هر نوع تهدید علیه استقلال ، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور عزیزمان مهیا و مجهز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر که به زیبایی روز مقاومت ، ایثار و پیروزی نامیده شده است را  گرامی داشته و این رخداد بزرگ و دستاورد ماندگار و تاریخی که مقدمه سربلندی ملت عظیم‌الشأن ایران در هشت سال دفاع مقدس و سپس از پیشران  معنادار شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی در منطقه راهبردی غرب آسیا در مصاف با نظام سلطه و صهیونیسم قرار  گرفت را به خالقان این حماسه عظیم به ویژه خانواده های معظم شهیدان و نیز جانبازان ، آزادگان سرافراز ، یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می کنم.

  "فتح خرمشهر" ، فراتر از یک پیروزی و افتخار در عرصه نبرد با دشمن اشغالگر در حقیقت یک نقطه عطف مهم و تاریخی در عرصه‌های درخشش ایران و ایرانی برابر توطئه های دائمی استکبار جهانی ، از دفاع مقدس در جنگ هشت ساله تحمیلی تا دفاع مقدس امروز مدافعان حرم در جنگ های نیابتی و مقابله با تروریسم تکفیری به شمار می‌رود که دستیابی به پیروزی‌های بزرگ سیاسی و نظامی را ضامن تقویت انسجام ، امنیت و اقتدار ملی و مظهر خودباوری و اعتماد به نفس نسل های این سرزمین قرار داده است. 

 عملیات افتخار آمیز بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر قهرمان در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ برای همیشه بر تارک تاریخ میهن اسلامی پرتو افشانی می کند و منشا عزت و و بالندگی مردمان این سرزمین و هوشمندی و هوشیاری آنان برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود .

در پاسداشت این رخداد عظیم که در تلاقی با درخشش اراده و اقتدار شگفت انگیز این روزهای رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین در انتفاضه جدید که رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و اشغالگران قدس شریف را سرخورده و سرافکنده به پناهگاه برده است و پرچم مقاومت فلسطین نه تنها در غزه و سرزمین های اشغالی که در سراسر جهان برافراشته و لانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمانی سست تر ساخته است ، یاد ، نام خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان دفاع مقدس بویژه  سردار دلها شهید قدس و از فرماندهان فاتح خرمشهر سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و امیر قلب ها سپهبد علی صیاد شیرازی؛ به آحاد ایرانیان مومن، انقلابی و شجاع اطمینان می‌دهیم نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و وحدت ، همدلی و حمایت شما مردم شریف و قهرمان ،  راهبرد قدرت افزایی دفاعی ، تهاجمی و بازدارنده را دستور کار دائمی خود دانسته و با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه برای رویارویی قاطعانه و سلحشورانه با هر نوع تهدید علیه استقلال ، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور عزیزمان مهیا و مجهز بوده و به فضل الهی اجازه نخواهند داد از اردوگاه دشمنان خبیث و مکار ، گزندی به این سرزمین مقدس برسد.

 سرلشکر پاسدار محمد باقری
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
۲ خرداد ۱۴۰

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر نیروهای مسلح دفاع مقدس سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد