Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران به احتمال بسیار فراوان از هفته پایانی مرداد یا روزهای آغازین شهریورماه سال 1400 آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون شروع نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر مطرح شده است. موضوعی که گفته می‌شود احتمال دارد به دلیل حضور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بیفتد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین امری در دستور کار مسئولان سازمان لیگ قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می‌شود با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر در مردادماه و دیدار نمایندگان کشورمان در روز ۲۳ شهریورماه در لیگ قهرمانان آسیا، فصل نقل‌و‌انتقالاتی لیگ ایران از روز‌های پایانی مردادماه یا حداکثر روز‌های ابتدایی شهریورماه آغاز خواهد شد.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا نقل و انتقالات فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید