Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:09:08 GMT

دستگیری ۲۰ سرشاخه اصلی گرانی روغن

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۲۷۷۲

دستگیری ۲۰ سرشاخه اصلی گرانی روغن

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هنوز هم احتکار در زمینه ماسک و اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در پایتخت داریم یا خیر، اظهار کرد: احتکار در زمینه ماسک و اقلام ضدعفونی کننده خیلی کم شده است و دیگر مانند روزهای اول مشکلی در این زمینه نداریم و حتی شاید بتوان گفت بیشتر از حد نیاز هم ما این اقلام را در کشور داریم و تولید می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فروش خارج از شبکه در زمینه اقلام بهداشتی مربوط به کرونا مانند ماسک و الکل داریم یا خیر، گفت: در این زمینه خیر، موردی گزارش نشده است در برخی اقلام دیگر فروش خارج از شبکه داریم.

سرهنگ ولیپور گودرزی با اشاره به گرانی روزهای اخیر در بازار روغن گفت: با گشت‌های مشترکی که با تعزیرات داشتیم و با ورود مستقیم دادستان تهران در این زمینه بیش از ۲۰ نفر از نفرات اصلی که در این موضوع دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: اگر افراد در معاملاتی که مربوط به ماینر می‌شود مالباخته شوند و در واقع فردی از این طریق از افراد کلاهبرداری کنند و فرد مالباخته اطلاعی از معاملات ماینری نداشته باشد می‌تواند به پلیس امنیت اقتصادی مراجعه و ثبت شکایت کند.

کد خبر 5218333 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ولیپور گودرزی پلیس امنیت اقتصادی روغن نباتی احتکار دستگیری شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه میراث فرهنگی تهران کاهش جمعیت واکسن کرونا افزایش جمعیت ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا فرزند آوری انتخابات 1400 کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان 32 خرده فروش را  شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، 11 باب واحد کسب پلمب و 8 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 254 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل شدند و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریع از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود