Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@05:36:02 GMT

چه کسی جواب نسل سوخته را می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۳۱۱۹

 تقریبا 60 روز مانده به افتتاح بازیهای المپیک توکیو هر روز خبر از احتمال لغو شنیده می شود. یک روز مردم ژاپن اعتراض می کنند و روز دیگر جامعه پزشکان می خواهند بازیها لغو شود وحالا حرف از مهلت یک ماهه ژاپن برای  در خواست  لغو المپیک است. با این حال سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است برای لغو المپیک کار از کار گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*واقعا قضیه مهلت یک ماهه به ژاپن برای لغو بازیهای المپیک درست است؟
این خبر اصلا صحت ندارد. آخرین خبر ما برای چها رشنبه است  که دستورالعمل های خیلی سفت و سختی برای برگزاری بازیهای المپیک توکیو آمده است. دستورالعمل هایی که ژاپنی ها  وioc  برای المپیک تعیین کرده اند تا اجرا شود.

*پس یعنی ioc بر برگزاری بازیها تاکید دارد؟
صد درصد. دلیل اصلی آن هم نسلی است که چهار سال برای حضور در المپیک توکیو تلاش کرده و اگر این دوره بازیها برگزار نشود ،آنها به بازیهای المپیک 2024 پاریس هم نمی رسند . اگر المپیک توکیو برگزار نشود چه کسی پاسخگوی نسل سوخته  کشورها است؟ به همین دلیل اصرار بر برگزار بازیها است و ان هم با رعایت پروتکل های بهداشتی محکم.

*به خاطر همین ioc روی واکسن ورزشکاران المپیکی تاکید دارد؟
البته تا مرداد ماه هم همه ورزشکاران واکسن می زنند و از طرفی ioc هم گفته  به کاروانهای همه کشورها به شرط  تقاضا،هرنوع  واکسنی که بخواهند را تا دوبرابر برایشان تامین می کند .  کاروان المپیک ما هم واکسن زده اند و حتی خیلی از کشورهای دیگر و آن هایی هم که نزده اند قرار است واکسن رایگان بگیرند بنابراین ضریب تهدید کرونا  برای ژاپنی ها  نیست و دلیلی هم برای عدم برگزاری المپیک وجود ندارد. ما حتی همه خبرنگاران ،کادر سرپرستی و همراهان تیم ها را هم واکسن زده ایم. وقتی 90 درصد کاروانهای المپیکی واکسن زده باشند  تهدیدی وجود ندارد.

*حتی جامعه پزشکی ژاپن هم به برگزاری بازی ها اعتراض کرده بود.این اعتراض کنار اعتراض مردم ژاپن برای المپیک تهدید کننده نیست؟
ژاپن ساختار دموکراتیک دارد و همین هم روی افکار عمومی تاثیر گذار است.  اما اراده  ژاپن بر برگزاری بازی ها است. ما حتی پرواز های تیم هایمان را هم برای هر 63 سهمیه گرفته ایم. همه فرآینده ها انجام شده و حالا موقعیت خوبی برای تعلیق بازیها نیست. چرا که بقیه کشورها هم به طور حتم مقدمات کار اعزام کاروان هایشان را برای حضور در المپیک انجام داده اند و بنابراین با تعلیق بازیها خسارت سنگینی روی دست کشورها می ماند ،ان وقت چه کسی پاسخگوی این خسارت است؟ اگر قرار به تعلیق بود باید 6 ماه تا یکسال قبل آن را  اعلام می کردند تا کشورها هزینه نمی کردند. همین کشور خودمان همه چیز مشخص شده حتی کادر درمان ، سرپرستی و همه کارها انجام شده و قرار به تعلیق باشد قضیه غیر قابل قبول است.حتی تیم هایمان هم در حال برگزاری مسابقه هستند مثلا تیراندازی  در مجارستان است یا والیبال دوشنبه برای لیگ ملتها به ایتالیا می رود ،یا بعضی رشته ها درگیر انتخابی المپیک هستند. بسکتبال به انتخابی کاپ آسیا می رود. این حجم هزینه را چه کسی قرار است جبران کند؟

*پس خیالمان راحت که المپیک برگزار می شود؟
شک نکنید. به هر حال کادر سرپرستی کاروان چهارشنبه در جلسه با مسئولان ioc و برگزاری بازیها وضعیت  را رصد کردند و حتی برای بازیها همه احتمالات را پیش بینی می کردند  اما حرفی از تعلیق نبود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس