Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کسب و کار وزارت بهداشت به تشریح شرایط دورکاری کارکنان در رنگ‌بندی‌ جدید شهرها پرداخت.

مهندس محسن فرهادی درباره شرایط جدید دورکاری و حضور در کار کارکنان با توجه به تغییر رنگ بسیاری از شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: مدتها قبل ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های هوشمند را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب کرد و در این طرح در بخش نوع فعالیت کارکنان در شرایط قرمز، نارنجی و زرد شرایط متفاوت را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این محدودیت‌ها در شهرهای قرمز، دو سوم کارکنان دورکار و یک‌سوم حضور در کار خواهند داشت، در شهرهای نارنجی ۵۰ درصد دورکار خواهند بود و در شهرهای زرد یک سوم کارکنان دورکار هستند و در شرایط آبی همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند و این موضوع جدید نیست.

اعمال طرح محدودیت هوشمند با توجه به رنگ‌بندی‌ شهرها

وی افزود: با توجه به تغییر رنگ اخیر شهرها تغییراتی اعمال شده است اما مصوبه جدیدی نوشته نشده است، بلکه طرح محدودیت هوشمند با توجه به رنگ‌بندی‌ها به شکل اتومات تغییر می‌کند. آخرین بازنگری نسخه این پروتکل اواخر هفته گذشته ابلاغ شد و فعلا با توجه به شرایط موجود بر همین منوال عمل خواهیم کرد.

رعایت ۶۷ درصدی پروتکل‌ها در کشور

فرهادی درباره آخرین خبرها از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور، اظهار کرد: تا آخر هفته گذشته میزان رعایت پروتکل‌ها به ۶۷ درصد رسید و نسبت به هفته ماقبل حدود ۲ درصد افزایش رعایت پروتکل‌ها را داشتیم اما عدد اعلامی کماکان رضایت بخش نیست.

سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی در صدر متخلفان پروتکل‌ها
وی گفت: سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشی‌ها، نانوایی‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و پاساژها در انتهای جدول رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار دارند.

۳۶ درصد مردم هنوز ماسک نمیزنند

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: میزان استفاده از ماسک نیز حدود ۶۴ درصد و میزان رعایت تهویه مناسب ۶۷ درصد است.

وی در ادامه تاکید کرد: درمورد میزان رعایت پروتکل‌ها در مدارسی که امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم را برگزار می‌کنند گفت: از حدود یک هفته قبل از زمان برگزاری امتحانات کار خود را آغاز کردیم و آخرین اعداد میزان رعایت پروتکل‌ها در حوزه‌های امتحانی طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

/ایسنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میزان رعایت پروتکل ها رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی