Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی‌پور گفت: کادر درمان، کسبه و اصناف و تولیدکنندگان، مسئولان و مردم از نظر روحی و جسمی بسیار خسته و کلافه‌اند و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود دیگر تحمل پیک بعدی ویروس خطرناک هندی و مرگ و میر بیشتر را نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در کنترل بیماری هر چند موفق عمل کرده‌ایم اما در رعایت پروتکل‌ها شرایط خوبی نداریم و با تغییر رنگ شهرها بلافاصله بی‌تفاوتی در سطح جامعه زیاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در شرایط که ویروس هندی تهدید جدی برای همگان محسوب می‌شود منطقی نیست وقتی بیماری کمتر می‌شود برخی از مردم پروتکل‌ها را کنار گذاشته و دورهمی و مجالس را برگزار می‌کنند و دوباره به وضعیت اول باز گردیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای حساس کردن مردم که شرایط را جدی بگیرند و از ویروس بترسند باید برنامه مدونی تدوین شود تا تلاش کادر درمانی هدر نرود.

جمالی‌پور عنوان کرد: خوشبختانه واکسیناسیون در استان سرعت خوبی گرفته و امیدواریم تا قبل از انتخابات بتوانیم واکسیناسیون افراد ۵۰ سال را هم انجام دهیم.

وی گفت: با تولید انبوه واکسن ایرانی می‌توان به ایمن سازی کشور مطمئن شد که سرعت واکسینه شدن مردم بالا رفته و مرگ و میرها و نگرانی‌ها کمتر شود.

استاندار قزوین یادآور شد: وقتی فرصتی فراهم می‌شود و ما شرایط کسب و کار را برای اصناف مهیا می‌کنیم انتظار داریم همکاری اصناف هم بیشتر شود و رعایت پروتکل‌ها جدی گرفته شود و امروز مهمترین رسالت ما صیانت از چیزی است که با تلاش مجموعه کادر درمان، نهادها و دستگاه‌های مختلف و همکاری مردم به دست آمده است.

مردم پروتکل‌ها را جدی بگیرند

وی بیان کرد: استفاده از هم افزایی و همراهی مردم ضروری است تا کارها به موفقیت برسد لذا انتظار داریم با تغییر رنگ بندی شهرها همچنان پروتکل‌ها را جدی بگیرند و مراقبت‌ها بیشتر شود. 

جمالی‌پور تصریح کرد: در پیک چهارم مشکلات زیادی داشتیم اما با مشارکت مردم توانستیم وضعیت را مدیریت کرده و از پیک خطرناک آن عبور کنیم. وی افزود: امروز کادر درمان و بهداشت، کسبه و مدیران از نظر روحی و جسمی خسته هستند و دیگر تحمل فوتی‌های بیشتر و افزایش بستری را نداریم لذا بار دیگر خواهش می‌کنیم در همه حال پروتکل‌ها جدی گرفته شود.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز که اجازه دادیم تا فریضه نماز جمعه برگزار شد بار دیگر از مومنان انتظار داریم با جدیت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هیچ یک از نمازگزاران بیمار نشده و ناقل ویروس هم نباشد.

جمالی‌پور با اشاره به انتخابات این دوره گفت: از  داوطلبان انتخابات شوراها انتظار داریم از هر گونه تبلیغات زودهنگام و شیوه‌هایی که شبهه خرید و فروش رای دارد پرهیز کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی بیان کرد: شنیده شده برخی نامزدها با برپایی مجالس و توزیع وعده‌های غذایی در صدد تبلیغ خود هستند که این موضوع اگر اثبات شود مصداق خرید رای و تخلف است.

داوطلبان از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی پرهیز کنند

استاندار قزوین به خاموشی‌های ناشی از کمبود برق اشاره کرد و گفت: در خصوص قطعی برق به ویژه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و نیز واحدهای صنعتی باید مدیریت کنیم تا خساراتی وارد نشود.

وی افزود: برق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان نباید قطع شود و در جلسه‌ای با حضور مسئولان برق منطقه‌ای زنجان تاکید کنید کسی حق ندارد بدون اطلاع و برنامه‌ریزی ما خاموشی اعمال کرده و به بخش درمان و تولید آسیب بزند.

جمالی.پور تصریح کرد: قطع برق ناشی از حوادث و اشکال فنی پذیرفتنی است اما به صورت سلیقه‌ای کسی حق قطع برق مراکز حساس و مهم را ندارد.

وی عنوان کرد: بیمارستان‌ها باید دیزل ژنراتور داشته باشند تا در زمان قطع برق دچار چالش نشوند اما در صورت بروز مشکل شرکت برق بایستی به سرعت رفع عیب کرده و نسبت به برقراری برق اقدام کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: از شهروندان هم انتظار داریم با خاموش کردن لامپ‌های اضافی در مدیریت مصرف همکاری کرده و از اعمال خاموشی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار قزوین انتظار داریم پروتکل ها کادر درمان جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان