Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:46:44 GMT

۱۱ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۳۲۹۵

۱۱ تن مواد مخدر در استان فارس کشف شد

گروه استانها -فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت توسط مجرمین سابقه‌دار و حرفه‌ای در سطح شهرستان شیراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی و انهدام 13 باند سرقت و دستگیری 30 نفر از سارقان شدند که اعضای آن‌ها که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

حبیبی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده 356 فقره انواع سرقت از جمله 159 فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی، 64 فقره تغییر در اصالت خودرو، 52 فقره سرقت درون خودرو، 35 فقره موبایل قاپی، 20 فقره سرقت احشام، هشت فقره سرقت تحت پوشش مسافر، 7 فقره سرقت به عنف خودرو، 6 فقره سرقت مغازه و پنج فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فعالیت این سارقان در سطح استان فارس به ویژه کلانشهر شیراز بوده است و ارزش اموال مسروقه کشف شده حدود 53 میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در یزد / کشف حدود 600 کیلو مواد افیونی از متهمان310 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شددرگیری ملسحانه چند ساعته پلیس با قاچاقچیان/ باند بزرگ واردات مواد مخدر صنعتی به کشور منهدم شدحبیبی بیان کرد: حدود 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 24 ساعت گذشته در استان کشف و در این راستا 5 دستگاه خودرو توقیف و 7 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 8 باند مواد مخدر منهدم و حدود 11 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که با افزایش 11 درصدی نسبت به پارسال روبه‌رو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: 633 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، دستگیری 2 متهم و توقیف 2 دستگاه خودرو در محور شیراز سروستان، توقیف 2 دستگاه اتوبوس حامل لوازم جانبی تلفن همراه و تنباکوی قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در محور سپیدان، دستگیری 2 متهم از ابتدای امسال تاکنون 512 فقره پرونده تشکیل و 950 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 52 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انواع مواد مخدر استان فارس فقره سرقت کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر