Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@17:59:51 GMT

آشنایی با اجاره خودرو

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۳۳۷۴

آشنایی با اجاره خودرو

حتماً همه شما دوست دارید که در آینده ای نزدیک سوار بر خودروهای لوکس و گرانقیمت شوید خیلی از هم میهنان عزیز ما توانایی خرید خودروهای گران قیمت را ندارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت آراد سیر، این شرکت به شما هم میهنان عزیز خدمات اجاره خودرو را می‌دهد شما می توانید با خواندن این مطلب با شرایط اجاره خودرو آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با اجاره خودرو

 صنعت اجاره خودرو یک صنعت نوپا می باشد نحوه اجاره خودرو به این صورت است که شما می توانید  خودروی مورد نظری که در ذهن دارید را از مالک آن که شخص دیگری است اجاره کنید شما عزیزان می توانید برای مدت مشخصی که مد نظر شما است  اقدام  به اجاره خودرویی را که قصد اجاره آن را دارید بکنید البته باید در نظر داشته باشید که برای اجاره خودرو شرایط و قوانین خاصی موجود است مشتریان عزیز توجه فرمایید زمانی که شما قصد اجاره خودرو را  دارید موظف هستید که تمامی هزینه های اجاره خودرو را متقبل شوید همانطور که در دیگر کشورها اجاره خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفته، در کشور ما هم صنعت اجاره خودرو بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است صنعت اجاره خودرو بسیار مورد توجه توریستها و  گردشگرانی که از خارج از کشور وارد شده اند و قصد گردش و تفریح را دارند قرار گرفته است خیلی از این توریست ها که وارد کشور شده اند قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارند برای اجاره خودرو شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که خودرو اجاره میدهند شرکت آراد سیر هم با بیش از ۱۰ سال سابقه و دارا بودن ناوگان خودروهای لوکس در امر اجاره خودرو فعالیت می کند خودروهای شرکت آراد سیر خودروهای لوکس و جدید می باشند که همگی از لحاظ ظاهری و فنی بسیار ایده آل می باشند تمامی خودرو های شرکت آراد سیر به صورت مداوم زیر نظر کارشناسان نمایندگی خودرو کارشناسی می شوند و اگر مشکلی وجود داشته باشد برطرف می شود.

اجاره خودرو به دو صورت می باشد:

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو بدون راننده

اگر شما قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید باید مدارک اجاره خودرو را تکمیل کنید مدارک لازم جهت اجاره خودرو بدون راننده به شرح زیر می باشد.

 چک به مبلغ خودرو

سند ملک داخل تهران

 اگر شما سند داخل تهران ندارید باید ۱۰ درصد قیمت خودرویی که قصد اجاره آن را دارید به عنوان بیعانه پرداخت کنید اگر شما نمی توانید مدارکی که گفته شد را تامین کنید می توانید اجاره خودرو با راننده را امتحان کنید برای اجاره خودرو با راننده هیچ مدارک خاصی احتیاج نمی باشد، فقط کافیست با شرکت آراد سیر تماس گرفته و خودروی مورد نظر خود را اعلام کنید تا همکاران ما مقدمات اجاره خودرو با راننده را برای شما عزیزان فراهم کنند.

 فرض کنید که شما قصد سفر به شمال کشور را دارید می توانید خودرویی را با راننده اجاره کنید و در آرامش و زیر باد کولر نشسته و با خیال راحت گوشی موبایل خود را چک می کنید یا اینکه نگاهتان در لپ تاپ است و ایمیل های خود را چک می‌کنید و به امور روزمره خود می‌رسید و راننده شما را به محل مورد نظر می رساند و تا انتهای سفرتان منتظر شما می باشد که شما برگردید و شما را به مقصد دلخواه تان می رساند اگر راننده احیاناً تصادف کند یا این که جریمه شود تمامی هزینه ها بر عهده راننده می باشد و شما هیچ مبلغی را متقبل نمی شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره خودرو اجاره خودرو بدون راننده اجاره خودرو با راننده اجاره خودرو قصد اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند