Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی امروز در نشست خبری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت توسط مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای در سطح شهرستان شیراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات شبانه‌روزی؛ کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی و انهدام ۱۳ باند سرقت و دستگیری ۳۰ نفر از سارقان شدند که اعضای آن‌ها که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حبیبی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده ۳۵۶ فقره انواع سرقت از جمله ۱۵۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی، ۶۴ فقره تغییر در اصالت خودرو، ۵۲ فقره سرقت درون خودرو، ۳۵ فقره موبایل قاپی، ۲۰ فقره سرقت احشام، هشت فقره سرقت تحت پوشش مسافر، ۷ فقره سرقت به عنف خودرو، ۶ فقره سرقت مغازه و پنج فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: فعالیت این سارقان در سطح استان فارس به ویژه کلانشهر شیراز بوده است و ارزش اموال مسروقه کشف شده حدود ۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی بیان کرد: حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کشف و در این راستا ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸ باند مواد مخدر منهدم و حدود ۱۱ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به پارسال روبرو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ۶۳۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ دستگاه خودرو در محور شیراز سروستان، توقیف ۲ دستگاه اتوبوس حامل لوازم جانبی تلفن همراه و تنباکوی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در محور سپیدان، دستگیری ۲ متهم از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۲ فقره پرونده تشکیل و ۹۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث فارس کشف مواد مخدر انهدام باند سارقان استان فارس مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه