Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور و انتخابی المپیک توکیو از دیروز در اراک آغاز شد و ورزشکاران ۳۲ استان کشور با هم در حال رقابت هستند.

پس از پایان اولین روز این مسابقات که حکم انتخابی المپیک را نیز دارد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برترین‌های مواد ۱۲گانه به شرح زیر معرفی شدند:

پیاده‌روی ۲۰کیلومتر:  حمیدرضا زورآوند و آرمین شاه‌ملکی هر دو از همدان اول و دوم شدند و امیرحسین اسدی منش در رده سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دوی ۱۱۰متر با مانع:  مسعود کامران از اصفهان اول شد، میلاد سیار از کردستان در جای دوم قرار گرفت و علی سلامتیان از قم عنوان سوم را بدست آورد. پرتاب نیزه:  علی فتحی گنجی از لرستان اول شد، یونس یوسفوند از البرز و علی رمضانی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند. پرش سه گام: حمیدرضا کیا از گلستان در جای نخست ایستاد، علی عقیلی از گلستان و وحیدصدیق از تیم مازندران عناوین بعدی را کسب کردند. دوی ۴۰۰متر: سجاد هاشمی آهنگری از تیم آذربایجان شرقی با زمان ۴۵ثانیه و ۶۵صدم ثانیه اول شد، میلاد ناصح جهانی از آذربایجان شرقی و میلاد سروندی از لرستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند. پرتاب دیسک: حسین رسولی از تیم مرکزی اول شد و صادق صمیمی از چهارمحال و بختیاری و سجاد پیرآیقرچمن ورزشکار ناشنوای کشور به ترتیب اول و دوم شدند. پرش با نیزه: حسین فلاح و امیرارشیا مصدقی هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند. دوی ۵ هزار متر: جلیل ناصری دونده ایلامی با ثبت رکورد ۱۵دقیقه و ۳۶ثانیه و ۵۵صدم ثانیه، عنوان نخست را کسب کرد و خلیل ناصری همشهری اش دوم شد و امیرحسین صفری از خراسان رضوی در جای سوم ایستاد. دوی ۱۵۰۰متر: امید امیریان از سیستان‌و‌بلوچستان بر سکوی نخست ایستاد و سیدامیر زمانپور و علی عالمی هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند. دوی ۱۰۰متر: میثم رشیدی دونده کردستانی با زمان ۱۰ثانیه و ۵۶صدم ثانیه ۱۰۰متر را دوید و سریع‌ترین مرد این رقابت‌ها لقب گرفت و سید مهران حسینی از مازندران با ۳صدم ثانیه اختلاف دوم شد و علی قاسم بابایی یک صدم ثانیه دیرتر از نفر دوم از خط پایان گذشت و سوم شد. دوی ۱۰۰ متر امدادی: تیم‌های اصفهان، قم و کردستان در ۴در۱۰۰ متر امدادی اول تا سوم شدند.

امروز دوم خرداد و در دومین روز این رقابتها، ورزشکاران در ۱۱ماده دیگر با هم مسابقه می‌دهند.

مسابقات قهرمانی دو و میدانی بزرگسالان کشور با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور و در ۲۲ ماده دو و میدانی به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان کشور هم از چهارم خرداد به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات کشوری دوومیدانی کلانشهر اراک مسابقات قهرمانی دو و میدانی دوم شد اول شد سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر