Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی پیش از ظهر یکشنبه به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه با توجه به شرایط عمومی حاکم بر کشور و به جهت همراهی بیشتر با کادر درمان و سلامت رزمندگان عموم برنامه‌های این ایام بیشتر در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار می‌شود اما با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی ویژه برنامه‌های نیز در این خصوص برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله این ویژه برنامه را بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و رزمندگان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در روز سوم خرداد با سخنرانی سردار محمدجعفر اسدی فرمانده لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس و یکی از فرماندهان حاضر در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) اشاره کرد و افزود: جشن ویژه سوم خرداد نیز روز سوم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در محوطه باز مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس با رعایت فاصله اجتماعی نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امسال ۲۳ عنوان کتاب شامل ۳ عنوان با موضوع تاریخ شفاهی و ۲۰ عنوان هم در موضوعات دیگر رونمایی می‌شود و همچنین به منظور تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان برنامه فاتحان خرمشهر با محوریت سرکشی و عرض ادب به ساحت مقدس خانواده معظم شهدا پیش‌بینی شده است.

کوشکی گفت: پوشش محیطی و مناسب از تمثال شهدای عزیز فتح خرمشهر در سراسر استان با محوریت همه دستگاه‌های متولی در این ایام نصب خواهد شد.

دبیر ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد گفت: با توجه به نقش گسترده ارتش و سپاه و بسیج و جهاد و دیگر نیروهای مردمی و دولتی در آزادسازی خرمشهر و برای استفاده حداکثری مردم از این برنامه‌ها سه شب برنامه زنده تلویزیونی که از امشب (دوم خردادماه) از شبکه استانی پخش می‌شود.

کوشکی گفت: تهیه بسته محتوایی برای ائمه جمعه و جماعات استان در مکان‌هایی که به لحاظ بهداشتی و سلامت امکان حضور مردم در مساجد و حسینیه‌ها وجود دارد، برنامه‌ریزی شده تا بتوانند جهت تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر اقدام کنند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: با توجه به ایجاد شبهات و نیاز روز جوانان به رفع این موارد جلسه پرسش و پاسخ از طریق پورتال، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و سایر اپلیکیشن‌های موجود برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هر چند که معتقدیم هیچ چیزی جای تأثیر چهره به چهره را نمی‌گیرد اما با توجه به شرایط موجود برای تولید و انتقال بهتر مطالب در حوزه دفاع مقدس تولید انیمیشن و موشن گرافی و کلیپ توسط همه دستگاه‌های متولی تولید و منتشر می‌شود.

کد خبر 5218397

منبع: مهر

کلیدواژه: سعيد كوشكي حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس آزادسازی خرمشهر انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان عکس استانها کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا واکسن کرونا زلزله آزادسازی خرمشهر سوم خرداد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند