Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عسگری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات گفت: با گزارش دریافتی از اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد در مورد گرانفروشی و اخذ وجه اضافی تحت عنوان حق اشتراک از مشترکین تلفن ثابت در  خراسان رضوی، پرونده تشکیل و به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی مشهد ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قطع ارتباطات تلفن همراه و اینترنت در کلات

او افزود: هیأت دیوان عدالت اداری با استناد به ضرورت وجود قانون برای اخذ آبونمان، مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای اخذ آبونمان را ابطال کرده، اما شرکت مخابرات ایران با تغییر عنوان آبونمان به حق اشتراک، بدون مجوز از کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، اقدام به دریافت حق اشتراک از تمامی مشترکین تلفن ثابت در خراسان رضوی کرده است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده پس از طی مراحل قانونی در نهایت با احراز تخلف، شرکت مخابرات ایران را به استرداد وجوه اضافی اخذ شده در حق مشترکین و پرداخت مبلغ ۹۱۹ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که پس از اعتراض شرکت مخابرات ایران رأی بدوی در شعبه دوم تجدید نظر استان بررسی و قطعی شد.

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران مشترکین تلفن ثابت تعزیرات حکومتی مشهد شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
محمدی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند