Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:18:31 GMT

کرونا و ضرورت نوآوری در اعزام‌های راهیان نور

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۰۳۰

کرونا و ضرورت نوآوری در اعزام‌های راهیان نور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: باید مردم را در معرض شنیدن و لمس حوادث و معارف شهدا و دفاع مقدس قرار دهیم

به گزارش ایسنا، سردار نادر ادیبی در نشست کمیته تخصصی زائرین و کاروان‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور با موضوع بهره برداری از سامانه اعزام خودروهای شخصی سخن می گفت، با اشاره به اینکه توقف اعزام‌های کاروانی و گروهی راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته را باید با روش ها و طراحی و نوآوری ها جبران کرد توضیح داد: باید به شکل پیاپی تشعشعات نورانی معارف الهی دفاع مقدس به شهرهای ما وارد شود و قلب ها را زنده نگه دارد تا روند توسعه کشور بر مبنای آرمان‌های درست انقلاب اسلامی در قلب های مردم جای بیشتری پیدا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه باید مردم را در معرض شنیدن و لمس حوادث و معارف شهدا و دفاع مقدس قرار دهیم، گفت: بیان معارف دفاع مقدس آنقدر شفاف ، زلال ، عبرت آموز و شنیدنی است که برای همگان تاثیرگذار و درس آموز خواهد بود . نوآوری در گونه ها و روش های اعزام و افزایش سطح کمی و کیفی راهیان نور، سبب حضور مناسب تر آحاد مردم در یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خواهد شد .

سردار ادیبی با توجه به علاقه مندی مردم برای سفرهای خانوادگی با خودروهای شخصی بر ساماندهی و هماهنگی های لازم به منظور ارائه خدمات مناسب به زائرین راهیان نور تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت و توان سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور در توسعه و تحقق این امر استفاده شود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا دفاع مقدس راهيان نور راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی