Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان هرمزگان، از یگان‍ های ناوگان نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور بازدید و میزان آمادگی این یگان‍ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از معاونان و فرماندهان این نیرو با حضور در سواحل مکران از پایگاه‌های تحت نظارت قرارگاه مقدم ناوگان جنوب بازدید و توان دفاعی و تجهیزات به‌روز این نیروی راهبردی  را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار خانزادی در این بازدیدها ضمن تاکید بر آمادگی و توان حداکثری کارکنان نیروی دریایی ارتش در مقابله با تهدیدات و اهمیت صیانت از مرزهای آبی و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز حضور کارکنان و خانواده‌های دریادل نیروی دریایی ارتش در سراسر سواحل مکران نشان از عزم و اراده آهنین مردان و زنانی است که با ایمان و پشتکار خود توانسه‌اند در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی کنند و شاخص‌ترین الگو برای جامعه باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزمی و توان عملیاتی فرماندهان و کارکنان این نیرو در سواحل مکران، از موج‌شکن کرپان در سواحل دریای عمان بازدید و از نزدیک از پایگاه‌های دریایی شهید بیاتی کوهستک، ایستگاه دریایی شهید اعتباریان سیریک، پایگاه یکم پهباد گرانداهو و تاسیسات و اسکله‌های در حال ساخت منطقه دوم دریایی ولایت بازدید و دستورات لازم در زمینه تسریع در تکمیل پروژهای مختلف را صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید با حضور در منزل یکی از خانواده‌های دارای بیماری صعب العلاج دستورات لازم برای تسریع در کمک‌رسانی به آن خانواده را صادر کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانزادی امیر خانزادی امیر دریادار خانزادی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل اونوفر» معاون فرمانده گردان تیپ ۵ تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با روزنامه "اوکراینسکایا پراودا" گفت که اوکراین به شدت با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی مواجه است.
به گفته وی، پس از اینکه تجهیزاتی صدمه می بیند از قطعات آن برای تعمیر انواع دیگر استفاده می شود.

امروز سه‌شنبه «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092902

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود