Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه کمبود مرغ در استان وجود دارد، گفت: در بحث شکر و روغن و سایر کالاهای اساسی، مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد اما شاید مشکلاتی در نحوه توزیع کالاها وجود داشته باشد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (دوم خردادماه) در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور از انبارهای کالاهای اساسی، کارخانجات تولید روغن و صنایع جانبی مستقر در اداره‌کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار خوزستان به صورت هفتگی برگزار می‌شود و ذیل ستاد تنظیم بازار نیز کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: گروه‌های نظارتی شامل بازرسان اصناف، تعزیرات و بازرسان سازمان صمت و نیروهای دادستانی و بسیج بر بازار استان خوزستان نظارت می‌کنند.

استاندار خوزستان گفت: برای برخی از اقلام‌ اساسی مثل سیمان، در خوزستان مراکز فروش جدیدی در سطح شهر ایجاد شده است و دقیقا آنالیز قیمت آن انجام شده است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به مشکلات بازار سیمان در خوزستان، گفت: در حال نظارت هستیم که سیمان به وفور و با قیمت آنالیزشده که حدود پاکتی ۳۶ تومان است، در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات تامین مرغ نیز گفت: کمبود مرغ در استان خوزستان وجود دارد البته در ماه رمضان شرایط دشوارتر بود. اکنون جوجه‌ریزی‌ها بیشتر شده و مرغ از استان‌های دیگر نیز در حال وارد شدن به خوزستان است.

استاندار خوزستان افزود: در بحث شکر و روغن و سایر کالاهای اساسی، مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد اما شاید مشکلاتی در نحوه توزیع کالاها وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان مرغ کالای اساسی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است