Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کمال علیپور خنکداری نماینده مردم نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، در جلسه امروز مجلس با اشاره به اتفاقات دیدار سایپا و پیکان گفت: چند هفته پیش و در بازی سایپا و پیکان، احساس تبانی ایجاد شد. ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی، تعویض ششم انجام شد و مطابق قانون باید از پیکان امتیاز کم کنید، نه اینکه به سایپا امتیاز بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه میلیون عاشق فوتبال استان مازندران و همه مردم فوتبالدوست شهرستان‌های قائمشهر و سوادکوه منتظر عدالت هستند، نه رفیق‌بازی.

وی با اشاره به خصوصی بودن باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: بخش خصوصی به قائمشهر آمده و نشاط را در این شهر ایجاد کرده است. نیاییم با بی‌قانونی و بی‌عدالتی،‌ به سرمایه‌گذار و مردم فوتبالدوست قائمشهر دهن‌کجی کنیم. نساجی، ملوان، صنعت نفت و تراکتور، ظرفیت‌های فوتبال ایران هستند و نیاییم به آنها دهن‌کجی کنیم. به شما اجازه نمی‌دهیم به نساجی ظلم شود و به سایپا امتیاز بدهید. اینجا کشور قانون است و من به‌عنوان خادم مردم، چنین اجازه‌ای (اضافه شدن سه امتیاز به سایپا) نمی‌دهم. آقای وزیر! بیا وسط و جلوی این بی‌عدالتی را بگیر!

دیدار سایپا و پیکان روز یکشنبه هفته گذشته و در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد که پیکان به برتری ۲ بر یک دست یافت. در این دیدار پیکان به جای ۵ تعویض ۶ تعویض انجام و پرونده این دیدار در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال بررسی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی فدراسیون فوتبال ایران نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک و حذف از رقابت‌های جام حذفی،  اظهار کرد: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آن سخت است.

او درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه ۲ گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا (ورزشگاه امام خمینی (ره)) سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس ۲ به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار درباره اینکه هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند، گفت: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

او افزود: من یک لحظه هم به بازی با سپاهان فکر نکردم و تمرکزم به این بازی بود و تعویض‌هایی که انجام شد براساس همین بازی انجام دادیم. علیرضا بیرانوند شرایط بازی کردن را نداشت و تمرین هم با تیم نکرده بود تا در این بازی از او استفاده کنیم.  

سرمربی پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی برای تمدید قراردادم شده است و برای ادامه همکاری علاقه دارم. ما  بازی‌های مهمی در لیگ داریم و باید احساساتمان را کنترل کنیم و تمرکزمان روی دیدار‌های مهم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور