Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@10:27:25 GMT

افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۴۰۷

افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده‌ایم.

سردار رهام بخش حبیبی یکشنبه دوم خرداد در یک کنفرانس خبری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت توسط مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای در سطح شهرستان شیراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با انجام اقدامات شبانه‌روزی، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی و انهدام ۱۳ باند سرقت و دستگیری ۳۰ نفر از سارقان شدند که اعضای آن‌ها که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

سردار حبیبی ادامه داد: در تحقیقات ۳۵۶ فقره انواع سرقت شامل ۱۵۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی، ۶۴ فقره تغییر در اصالت خودرو، ۵۲ فقره سرقت درون خودرو، ۳۵ فقره موبایل قاپی، ۲۰ فقره سرقت احشام، هشت فقره سرقت تحت پوشش مسافر، ۷ فقره سرقت به عنف خودرو، ۶ فقره سرقت مغازه و پنج فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: فعالیت این سارقان در سطح استان فارس به ویژه کلانشهر شیراز بوده و ارزش اموال مسروقه کشف شده حدود ۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

حبیبی بیان کرد: حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کشف شده و در این راستا ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.ایسنا

ا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم