Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قطع ناگهانی برق شطرنج بازان ایران را در مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا با مشکل مواجه کرد.

به دلیل شیوع کرونا مسابقات انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا از ۳۱ اردیبهشت با میزبانی مجازی امارات به صورت هایبریدی برگزار می شود.
شطرنج هایبریدی راهکار فدراسیون جهانی بوده تا شطرنج بازان از فضای مسابقات دور نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روش بازیکنان با حضور فیزیکی داوران و تحت کنترل دوربین ها به صورت آنلاین مسابقات خود را جلو می برند.

در این رقابت ها پرهام مقصودلو نفر اول شطرنج ایران، محمد امین طباطبایی، آرین غلامی، احسان قائم مقامی و دیگر شطرنج بازان برتر ایران حضور دارند.

روز گذشته با قطع ناگهانی برق در تهران، شطرنج بازان به مشکل خوردند. شادی پریدر که به عنوان برگزار کننده در این رقابت ها حضور دارد از وزیر نیرو درخواست کرد که برق فدراسیون شطرنج را در ۱۰ روز آینده قطع نکنند!


او در این باره نوشت: وزیر محترم نیرو، امروز اسطوره ها و قهرمانان رشته شطرنج در مهمترین مسابقه سال، قهرمانی بزرگسالان آسیا که سهمیه جهانی را باید کسب کنند، حضور دارند که مسابقات آنلاین برگزار می شود اما به دلیل قطعی برق رقابت های خود را از دست دادند و شکست خوردند. این بچه ها خیلی حیا دارند. شطرنج بازان مظلومانه و با چشمان گریان بدون هیچ اعتراضی به محل هتل خود رفتند. طفلکی ها عادت کرده اند. بخاطر آبروی کشور در این مسابقات، لطفا در این ۱۰ روز برق فدراسیون شطرنج را قطع نکنید!

پرهام مقصودلو نفر اول شطرنج ایران و بخت نخست قهرمانی این رقابت ها در بازی غیر منتظره از حریف مغولستانی شکست خورد. این شکست درحالی اتفاق افتاد که مقصودلو با ریتینگ ۲۶۹۸ مقابل حریف خود با ریتینگ ۲۴۱۹ قرار گرفته بود. سه شطرنج باز دیگر ایران نیز روز گذشته شکست خوردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شطرنج قطعی برق شطرنج بازان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند