Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «نشخوار» به کارگردانی محمد اثنی عشری و تهیه کنندگی معین شاهچراغی و نیما مظاهری از سه شنبه ۴ خرداد ساعت ٢٠ اجراهای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز می کند.

این نمایش تازه ترین محصول آموزشگاه هشت میلی متری است و بازیگران این اثر نمایشی از میان هنرجویان این آموزشگاه انتخاب شده و از شش ماه گذشته تمرین های خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش فروش بلیت‌های این اثر نمایشی به تازگی آغاز شده و علاقه مندان به تئاتر می توانند با توجه به ظرفیت سالن، بلیت های این نمایش را با حفظ پروتکل های بهداشتی تهیه کنند.

سام بهشتی در مقام مدیر اجرایی این نمایش در کنار گروه حضور دارد.

یگانه ماموریان، محمدامین خادم، رعنا شفیع‌زاده، سپیده سیرانی، آرین طوقیان، ماهان جباری، تینا مومن‌زاده، علی ویسی، یاسمن گلرخ، نیلوفر جبارزارع، غزاله جعفرپور، محمدحسن نیلوفر، پوریا صفایی‌زاده، محمدامین موسوی، بابک سلیمی، ابوالفضل رشیدی، مهدی یزدانی، مینا رسولی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

کد خبر 5218258 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران کارگردان تئاتر فیلم سینمایی سینمای مستند سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی فیلم مستند شبکه دو سیما فیلم کوتاه صدا و سیما انتخابات 1400 ویروس کرونا رادیو سلامت مجید مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود