Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دستگاه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در جمع برترین دستگاه‌های ورزش کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برترین‌های این حوزه را معرفی کرد و استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان رضوی، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد و کهگیلویه بویر احمد، البرز و اردبیل استان‌هایی هستند که در حوزه خبر، اطلاع رسانی و فضای مجازی توانستند "عنوان برتر" را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بررسی‌های کارشناسی روابط عمومی‌های استان‌های بوشهر، خوزستان، قم، خراسان شمالی، هرمزگان، ایلام، فارس، کرمانشاه، زنجان، مرکزی و لرستان به دلیل اهتمام در پیشبرد اهداف دو حوزه ورزش وجوانان " شایسته تقدیر" تشخیص داده شدند.

 

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ارزیابی عملکرد، تولید محتوای ملی، ارتباط با رسانه‌ها، فعالیت در فضای مجازی، ارتباطات درون و برون سازمانی، نظر سنجی، به روز رسانی اخبار و اطلاعات، سرعت، دقت، شفافیت در ارسال اخبار، بهره مندی از تکنولوژی‌های رسانه‌ای، استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان از جمله معیارهای سنجش در این دوره بوده است.

محمد شیخی افزود: برای معرفی استانهای برتر، اداره ارتباطات و رسانه‌ی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، حدود ۴ ماه عملکرد روابط عمومی‌های ۳۱ استان را مورد بررسی قرار دادند تا نتایج فوق حاصل شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی سیستان و بلوچستان روابط عمومی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان