Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: با افتتاح ایستگاه اقدسیه و مرزداران تسهیل دسترسی شهروندان در شمال و شمال غرب پایتخت به مترو صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پور گفت: با افتتاح ایستگاه‌های اقدسیه از خط 3 و مرزداران از خط 6 تعداد ایستگاه‌های بهره برداری شده در شبکه خطوط متروی تهران و حومه به 139 ایستگاه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل و بهره برداری کامل از ایستگاه‌های خط شش تا حدودی از دغدغه‌های حمل و نقلی شهروندان در این منطقه کاسته شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: مترو مسافران دائمی خود را دارد و این نکته قابل انکار نیست که تعداد واگن‌ها پاسخگوی نیاز متروی تهران نیست.
وی با اشاره اینکه کمبود ناوگان مترو با شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کاهش جمعیت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پر‌رنگ‌تر شد افزود: ایستگاه‌های جدید مترو افتتاح می‌شوند، بدون اینکه تعداد قطار‌ها افزایش یابد؛ به همین دلیل در برخی ایستگاه‌های تازه تأسیس ساعت ورود قطار مترو به ایستگاه بیشتر است.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود هزار واگن کمبود داریم که اگر این تعداد واگن تأمین شود ظرفیت داریم سر فاصله حرکت قطار‌ها را در خطوط شش و هفت همانند خطوط دیگر کاهش دهیم.
عبدالله پور تصریح کرد: توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری و استفاده بیشتر از آن یعنی کاهش مصرف سوخت و امکان بهره‌مندی مترو از منابع مالی پایدار چرا که هر مسافری که با مترو جابه‌جا می‌شود به معنای مصرف کمتر بنزین در سطح شهر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهروندان پایتخت شرکت بهره برداری متروی تهران متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند