Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@14:23:06 GMT

دیدنی های امروز؛ بحران شدید کرونا در هند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۵۴۰

دیدنی های امروز؛ بحران شدید کرونا در هند

دفن کردن جسد فوتی های کرونایی هند در کرانه رود گنگ. برخی خانواده های فقیر هندی که توان پرداخت هزینه های سوزاندن جسد یا کفن و دفن را ندارند فوتی های خود را به این شیوه دفن می کنند./ رویترز رسیدگی به بیماران بدحال کرونایی هندی در خانه/ رویترز کلینیک در فضای باز برای بیماران کرونایی در روستایی در هند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان های هند ظرفیت پذیرش بیماران بدحال کرونایی را ندارند./ رویترز شنای یک پناهجوی مراکشی برای رسیدن به ساحل اسپانیا/ رویترز تظاهرات ضددولتی اتحادیه های کارگری و دانشجویی در شهر مدلین کلمبیا/ رویترز خانه ای آسیب دیده از جنگ در منطقه بیت حانون غزه/ رویترز تفرجگاهی در نیویورک/ رویترز خانه های آسیب دیده از جنگ در نوار غزه/ خبرگزاری آناتولی و آسوشیتدپرس کار گذاشتن تصاویر ناپدید شدگان دوران حکومت دیکتاتوری پاراگوئه در شهر مونته ویدئو پایتخت پاراگوئه/ آسوشیتدپرس آتش سوزی جنگلی در اسپانیا و یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه بازگشایی سالن های تئاتر در شهر لندن/ گتی ایمجز بازگشایی آکواریوم نیویورک/ خبرگزاری فرانسه نقاشی سه بعدی در میدانی نزدیک برج ایفل پاریس/ آسوشیتدپرس واکسیناسیون کرونا در کنیا/ خبرگزاری فرانسه بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از پایان جنگ در غزه تا خانه پلیس قاتل السالوادوری لینک کوتاه: asriran.com/003ILg

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ احمد گلباغی گفت: به دلیل تعمیر شبکه برق تاسیسات آب رسانی شهرستان رودبار، مشترکان آب سراسر این شهرستان، از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه تا غروب امروز با افت شدید فشار و یا قطعی آب مواجهند.

وی با بیان اینکه افت فشار و یا قطعی آب در مناطق بالادست این شهرستان ممکن است تا فردا صبح ادامه یابد ، از شهروندان رودبار خواست با مدیریت مصرف و ذخیره مقداری آب، با متخصصان امر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • تصاویری از قدرت زلزله شدید امروز در ژاپن
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا