Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:19:24 GMT

خاطره جالب جواد قراب از نجات جانش توسط ناصر حجازی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۴۵۹۸

خاطره جالب جواد قراب از نجات جانش توسط ناصر حجازی

پیشکسوت استقلال در سالگرد درگذشت ناصر حجازی خاطره ای جالب از این اسطوره را بیان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جواد قراب به عنوان یکی از هم‌تیمی هایش ناصر حجازی در استقلال خاطرات زیادی با این اسطوره فقید دارد. او در سالگرد درگذشت حجازی درباره هم تیمی سابقش گفته است: ناصر یک شخصیت خاص داشت و از روزی که وارد فوتبال شد، شخصیتش را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر نه تنها یک دروازه‌بان فوق العاده بلکه یک فرد متمایز از دیگران هم بود. 


وی ادامه داد: من با او هم در استقلال و هم در تیم ملب هم تیمی بودم. از بازی‌های درخشان او، بازی مقابل کره شمالی بود. محبوبیت افرادی مثل فرهاد مجیدی و ناصر حجازی به زور ایجاد نشده و مردم آن‌ها را واقعا دوست دارند. برخی بازیکنان شخصیتشان به استقلال نمی‌خورد ولی حجازی شخصیتش مطابق استقلال بود.


پیشکسوت استقلال در ادامه با بیان خاطره ای از ناصر حجازی عنوان کرد: یک بار در استخر بودیم که پای من قفل شد و در آستانه غرق شدن بودم که ناصر به داخل آب پرید و جان مرا نجات داد. این خاطره‌ای فراموش نشدنی را از او برای همیشه دارم.


قراب در پایان درباره وضعیت استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی افزود: انصافا فرهاد مجیدی در استقلال خوب کار می کند. ما باید این تیم را حمایت کنیم. من وقتی می‌بینم برای استقلال در این چند بازی پنالتی نمی‌گیرند، از خودم می‌پرسم داستان چیست؟ استقلال در آسیا عالی بود و تعطیلات لیگ برای بازی‌های تیم ملی، فرصت خوبی است تا بازیکنان کمی استراحت کنند و با قدرت بیشتر به مسابقات برگردند.

ناصر حجازی جواد قراب (هیات مدیره) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناصر حجازی جواد قراب هیات مدیره استقلال تهران ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است