Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش هفت برارون به کارگردانی سید رضا رفیعی در میادین شهر سی سخت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا و همزمان از طریق صفحه اینستاگرام به صورت زنده پخش شد.

آیین افزود: هفت برارون یک اثر نمایشی آیینی است که برای دومین بار با هدف ایجاد شادی و امید آفرینی برای مردم آسیب دیده سی سخت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او اضافه کرد: این نمایش که پیش از این در جشنواره ملی مریوان پذیرفته شده بود توسط سیدرضا رفیعی کارگردانی شد و فردین یزدانی، محمد فتحی، میلاد خسروی، آرزو اکبری، زینب راستگویان، نازنین زهرا پارسائی، سعیده پناهی، راضیه فضلی، سام اکبری، نوید خورشیدی و مهرانگیز ارجمند در آن ایفای نقش می کنند. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری اجرای نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!