Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: بیش از ۵ هزار نفر در شیروان کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: برای این دوره از انتخابات بیش از 5 هزارنفر عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات در حوزهای این شهرستان را بر عهده دارند.  

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان خاطرنشان کرد: ۲۱۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ذوالفقاری با اشاره به افزایش تعداد شعبه های اخذ رای نسبت به دوره قبل اظهار داشت: از مجموع کل شعبه های اخذ رای شهرستان، ۷۸ شعبه شهری و ۱۳۸ شعبه روستایی است.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین ۱۷۹ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است.

 

 

ذوالفقاری اضافه کرد: در زمینه تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز برای انتخابات تمامی اقدامات به خوبی صورت گرفته و امیدواریم انتخاباتی رقابتی و مشارکتی در عین حال با امنیت بالا در این شهرستان برگزار کنیم.

 

 

به گفته وی تاکنون ۱۱۳ نفر از ۱۲۸ داوطلب شورای اسلامی چهار شهر این شهرستان خراسان شمالی در هیات عالی نظارت استان تایید شده‌اند.

 

 

با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، شهر بجنورد به عنوان یکی از ۲۴ مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از هشت شهر منتخب برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، انتخاب شده است.

 

 

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق رای شیروان انتخابات برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است