Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین _ مسابقه یادمان «سرباز وطن» که با هدف ساخت سازه‌ای با هویت ملی از سوی شهرداری تهران و توسط منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد؛ پس از داوری آثار برتر در دی ماه سال گذشته معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.
بنابراین گزارش کلنگ ساخت اثر برتر این مسابقه ملی با حضور مدیران ارشد شهری در اراضی عباس آباد اجرا و این سازه ملی به یاد شهدا و همه مردان و زنانی که از جان خود برای عزت و سربلندی ایران گذشتند ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در مسابقه ملی سرباز وطن ۱۰۰ اثر از سوی طراحان به دبیرخانه ارسال شده بود که ۱۰ اثر برگزیده و ۳ اثر برتر تقدیر شدند و اثر نخست مطابق نظر هیات داوران به عنوان اثر برتر مجوز ساخت را دریافت کرد.

کد خبر 602868 برچسب‌ها منطقه ۳ سفر - گردشگری شهرداری مناطق شهری شهر مجموعه فرهنگی عباس‌ آباد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۳ سفر گردشگری شهرداری مناطق شهری شهر مجموعه فرهنگی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد