Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@01:31:48 GMT

ساعت و زمان پخش فصل دوم سریال زیرخاکی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۵۳۴۶

ساعت و زمان پخش فصل دوم سریال زیرخاکی مشخص شد

سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از جمعه پخش خود را آغاز میکند.

به گزارش سیمافیلم، تیزر فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا منتشر شد. این سریال محصول جدید مرکز سیمافیلم است.

روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته خلاصه‌ای از فصل اول سریال پخش و از روز جمعه قسمت اول فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، نسرین نصرتی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و با حضور هومن برق‌نورد ازجمله بازیگران این سریال هستند.

 

بیشتر بخوانید

چرا «زیرخاکی» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت ؟ تیزر فصل دوم سریال «زیرخاکی» به زودی در شبکه یک سیما عکس‌هایی تازه از پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در سریال کمدی «زیرخاکی»

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش