Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پور گفت: ۹۵ درصد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و مناطق عشایری در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت شدند.

«غلامرضا حسین‌پور » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجندبا اشاره به تأیید صلاحیت ۹۵ درصد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و مناطق عشایری در استان گفت: از پنج هزار و ۳۲۱ داوطلب ثبت نام شده تعداد پنج هزار و ۵۶ نفر نظر هیأت اجرایی بخش‌های این استان را جلب و مهر تأیید هیأت نظارت را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی آمار ردشدگان را ۷۱ نفر و منصرفین از ادامه مسیر را ۸۴ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین متاسفانه ۲ نفر از داوطلبین هم فوت کردند.

 

حسین پور ادامه داد: امروز دوم خردادماه ۱۴۰۰ نتیجه بررسی‌های انجام شده به صورت محرمانه توسط بخشداران به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

 

وی بیان کرد: تمامی داوطلبانی که می‌خواهند وضعیت آنها برای نوبت سوم مورد بررسی قرار گیرد، می‌توانند از فردا ۲۶ اردیبهشت‌ماه به مدت ۴ روز نسبت به ثبت درخواست و اعلام شکایت خود اقدام کنند.

 

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی افزود: مرحله سوم بررسی صلاحیت‌ها طی مدت ۱۴ روز پس از پایان مهلت قانونی اعلام شکایات صورت می‌گیرد و نتیجه نهایی وضعیت این افراد در ۱۶ خردادماه اعلام می‌شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی روستاها تایید صلاحیت داوطلبان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تخصیص بودجه و اعتبار ساری با توجه به جمعیت شناوری در ایام سال جوابگو نیست و برای گرفتن حقش نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با اشاره به تلاش امور عمرانی استانداری برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید مازندران توجه بیشتری به پروژه‌های عمرانی و حوزه شهری مرکز استان شود.

وی با بیان اینکه ساری با توجه به جمعیت شناوری که در ایام سال دارد، باید در بحث تخصیص بودجه و اعتبار مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا به حق خود برسد، افزود: تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها سبب تحکیم انقلاب و افزایش نقش نظارتی مردم بر شهرداری‌ها شده است.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه شوراها بعد از گذشت ۲۵ سال به دوران بلوغ خود رسیده و ثمرات خوبی داشته است، اظهار داشت: البته کاستی‌ها و ضعف‌هایی هم دارند که باید بعد از بررسی‌های دقیق مرتفع شود.

شعبانی ادامه داد: امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از طرف مقام معظم رهبری معرفی شده که شورای اسلامی شهرها و روستاها با توجه به اینکه با مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند، برای تحقق این امر می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

کد خبر 748546

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد