Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تبدیل به یک الگو برای بسیاری از کشورها شده است گفت:پیروزی وعده خداوند است که نصیب کشورهای محور مقاومت شده آل سعود با هدف ضربه به انقلاب اسلامی به یمن حمله کردامروز برای رهایی از منجلاب گرفتار شده دریمن دست به دامان ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،سردار سیدمحمد شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن طالب علیه السلام در تجمع مردم قم که عصر شنبه در میدان روح الله به مناسبت پیروزی ۱۲ روزه مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی  رقم خورد، طی سخنرانی اظهار داشت: درود بر مردم قم که هرجا لازم بود تا پای جان برای انقلاب ایستادگی کردند درود بر شهید زین الدین و شهید دل آذر و همه شهدای قم، شرایط میدانی منطقه بیانگر این است که فرصت  شکوه و عظمت مجدد اسلام در همه مناطق فراهم شده است امروز علیرغم همه تلاش‌ها و همه پیش‌بینی‌ها و همه برنامه‌های دشمن میدان آماده شده است تا ان شاالله به زودی زود شاهد ظهور و بروز صاحب اصلی عالم حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

وی افزود:  وعده‌ای که در ایجاد تمدن اسلامی که توسط مقام معظم رهبری داده شده است امروز یک ضرورت است و البته این ضرورت نیازمند به مجاهدت و ایستادن و ایستادگی دارد کاری که ملت ایران بیش از ۴۰ سال است که آن را تجربه می‌کند.

شاهچراغی خاطر نشان کرد:  آنچه که در انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد ادامه و استمرار آن در سایر کشورها نیز دیده می شود آنچه را که امروز در غزه در لبنان در افغانستان در کشمیر در شمال آفریقا و بعضی کشورهای اروپایی و  آمریکا  شاهد هستیم آثاری از و برکات ایستادگی مردم دیده می‌شود.

وی بیان داشت:  متاسفانه بخشی از آنچه که در میدان اتفاق می‌افتد را نمی‌توان اشاره کرد و گفت اما آنچه مشهود است این است که نظام سلطه برای اینکه یک ملت الگو نشود هر آنچه در توان داشت را  به میدان آورده اید بدانید نقشه‌های دشمن کامل و جامع است ولی آنچه که دشمن در اندیشه دارد اتفاق نمی‌افتد و با آنچه در میدان رخد می دهد فاصله دارد چون نصرت الهی با مقاومت است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب گفت: از فتنه ۸۸ و سایر حرکت‌های مذبوحانه  از جمله ترور ها  اتاق فکر دشمن همه بضاعت خود را پای کار آورده است در صحنه های فرهنگی و اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی نظامی و امنیتی هرچه دارد به میدان آورده اما در میدان آنچه رخ می دهد کاملا با آنچه که آنها نقش کشیده اند فاصله دارد زیرا این اراده الهی است که ان شالله در این مسیر بنیاد کل استکبار  از بین برود و تردیدی نداشته باشید همانطور که مردان و زنان کشور فرزندانشان خودشان به میدان فرستادند و فرزندانشان را به دست خود کفن کردن این اراده مردم و اراده رهبری  به تمام معنا محقق می شود و نتیجه این می‌شود که پیروزی به ملت تعلق می‌گیرد.


شاهچراغی عنوان داشت:  در یمن کشوری که از  دریا ، از زمین و از هوا محاصره است  اما ملت با  یک تکه نان مقاومت می‌کند و پیروزی‌های زیادی نصیبشان می‌شود آن هم در مقابل یک دنیا تجربه و همه تجهیزات استکبار از ماهواره در آسمان تا تجهیزات روی زمین و دریا همه چیز در اختیار آل‌سعود قرار دارد اما نتوانستند یمنی ها را شکست دهند  آنچه امروز میدان یمن نشان می دهد ایستادگی و مقاومت و پیروزی است  آل سعود ای که جنگ را در زمین انقلاب اسلامی شروع کرد امروز  دست به دامن انقلاب اسلامی شده  تا از این منجلاب خارج شود و نجات پیدا کند .

وی گفت :  آمریکا در افغانستان سال‌های سال است که هزاران تن و موشک را بر سر ملت افغانستان از شیعه و سنی فرود می‌آورد عزیزانی که مهاجرا هستند در قم بپرسید که چه بلایی بر سر این ها آوردند مقاومت مردم مسلمان افغانستان و مجاهدان آن کار را به جایی رساند که آمریکا به دنبال فرار است،  حوادث ناجوانمردانه  رخ داد و دختران بی گناه در مدرسه به خاک و خون کشیدشدند .


وی عنوان داشت: پیروزی با مقاومت است امروز  در عراق کار به جایی رسید که هیچ آمریکایی نمی تواند در این کشور در  جایی باشد که احساس امنیت کند.

فرمانده سپاه امام علی علیه السلام افزود:  در سوریه وقتی آمریکا برای سوریه برنامه‌ریزی می‌کرد برنامه داشت  نظام سیاسی سوریه را در چند روز ساقط کنند اما امروز سوریه ها در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی عکس‌العمل میدانی نشان می‌دهند  شهید همدانی نقل می‌کرد که آن روزی که من در نزدیک کاخ ریاست جمهوری سوریه بودم  بیش از ۸۰ درصد دمشق زیر پای داعش و جریانات تکفیری بود اما سردار سلیمانی گفت این مناطق آزاد می شود و شد هیچ کس فکر نمی کرد که بتوان این مناطق را  آزاد کرد.

وی افزود: فاطمیون ، زینبیون و حیدریون و  فرزندانمان مظلومانه شهید شدند و سرشان بریده شد اما ناامید نشدند اگر قرار باشد کسی با مشکلات ما امید سیدالشهدا باید ناامید می‌شد و نباید در شب عاشورا می ماند الگوی ما سیدالشهدا است  ملت مسلمان و جوانان آزاده شیعه و سنی و غیر مسلمانانی که به انقلاب اسلامی تاسی کردند این گونه عمل کردند در غزه را محاصره کردند حتی خوراک و دارو و بعضی از نیازمندی‌های اساسی مردم کاملا تحریم شد و از طریق تونل‌های زیرزمینی غذا و دارو انتقال داده می‌شد اما پیروزی برای غزه حاصل  شد.

فرمانده سپاه امام علی علیه السلام تاکید کرد: انقلاب اسلامی میدانی فراهم کرده که جوامع سنی مذهب غزه با نگاه به  انقلاب اسلامی در غزه مبارزه می کند چه کسی تصور می‌کرد رژیم صهیونیستی اینگونه زمینگیر شود اینها ااساساً آماده بودند که ریشه  جریانات انقلابی و مسلمان را از ریشه برکنند اما این اتفاق نیفتاد اینها همه نشان از نصرت الهی است.

شاهچراغی ادامه داد: هیچکس در نظام جمهوری اسلامی ایران با جنگ موافق نیست اما اگر پیش بیاید  در میدان عمل  کار یکسره می‌شود همان‌طور که در غزه شد .


وی گفت : اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم به خاطر حضور جوانانی است که در مرزها پاسداری می کنند ما محکوم به پیروزی هستیم انتخابات نیز یک میدان مبارزه است و برای انتخاب اصلح باید حضور  حداکثری  باید وجود داشته باشد.

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام علی انقلاب اسلامی آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفی، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: اولین رکن انقلاب ما اسلام است. «اسلام»، «مردم» و «امامت و ولایت مطلقه فقیه»، از جمله ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که چنانچه خدای ناکرده هرکدام از آن‌ها کمرنگ شوند، انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ و نقشی تاثیرگذار داشتند که در این میان دانشجویان میدان‌دار عرصه بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در زمان استقرار اولین دولت در جمهوری اسلامی ایران، زمانی که احساس کردند مسیر انقلاب در حال خارج شدن از ریل اصلی خود است، به میدان آمدند و ۱۳ آبان را رقم زدند.



مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • پلیس آل‌سعود جلوی عکس گرفتن با پرچم فلسطین را گرفت | فیلم
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب