Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اعلام ثبت رکورد ماهیانه در واحد احیا مستقیم، ثبت این رکورد را به همکاران و ذینفعان فولاد هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ عطاء معروفخانی در تشریح این رکوردها گفت : در اردیبهشت ماه یک رکورد ماهیانه تولید آهن اسفنجی توسط مدول A به میزان ۸۳،۰۸۲ تن به دست آمد که رکورد قبلی آن به میزان ۸۱،۰۴۰ تن در فروردین ماه به دست آمده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد مهم  اردیبهشت ماه نیز تولید ماهیانه آهن اسفنجی توسط هر دو مدول به میزان ۱۶۳،۵۲۳ تن می باشد رکورد قبلی نیز به میزان ۱۶۱،۶۲۰ تن در فروردین ماه  کسب شده بود.

وی با اشاره به شعار تولید ، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها تصریح کرد: با تشکیل کمیته های تحول،  موانع تولید در فولاد هرمزگان شناسایی شده است. این موانع را اگر به دودسته درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم کنیم برای بخش درون سازمانی با ترسیم اقدامات استراتژیک و هدف گذاری ها ،  برنامه ریزی دقیقی  برای رفع این موانع در دستور کار قرار دارد .

معروفخانی در ادامه عنوان کرد : به طور مثال در واحد احیا مستقیم در صدد هستیم با افزایش ریت تولید و کاهش توفقات ، تولید آهن اسفنجی را در سال جاری به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن برسانیم که ۷۰ هزار تن بالاتر از ظرفیت اسمی این واحد می باشد.  اما برای رفع موانع تولید در بخش برون سازمانی نیاز به پشتیبانی های سایر نهاد ها می باشد ، یکی از این موارد در حوزه برق و گاز به عنوان یکی از اارکان اصلی تولید است که در مقاطعی از سال با قطعی و کمبود روبرو هستیم . امید است با هدف کمک به تولید و اقتصاد مقاومتی ، این پشتیبانی ها از فولاد هرمزگان به عنوان یک صنعت مادر صورت پذیرد و ما شاهد قطعی و کمبود نباشیم .

وی کمبود برق و گاز را از دلایل اصلی کاهش تولید و خسارت به خطوط تولید و تجهیزات دانست  و تاکید کرد : البته این مانع ، بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است .

مدیرعامل فولاد هرمزگان برنامه توسعه در همه واحد ها را از برنامه های اصلی فولاد هرمزگان در راستای افزایش تولید عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردیبهشت تولید فولاد هرمزگان فولاد هرمزگان آهن اسفنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت گوینده اخبار هواشناسی درباره درآمد ماهیانه‌اش!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902756

دیگر خبرها

  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • ببینید | روایت گوینده اخبار هواشناسی درباره درآمد ماهیانه‌اش!
  • ادعای بزرگ خبرنگار صداوسیما درباره میزان حقوق ماهیانه‌اش | فیلم
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد