Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حسین حاتمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک سالروز عملیات الی بیت المقدس و پیروزی ملت مقاوم فلسطین بر مشت های سست آهنین رژیم اشغالگر قدس، گفت: مصاحبه ها، توئیت ها، لبخندها و گریه هایتان دیگر کافی است، شما نه التزام پادگان را دارید و نه دادخواهی دادگاه را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوار بر مرکب اشراف و غرور اینگونه از موضع قدرت سخن نگویید.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، ادامه داد: خسارت خانه ها، اموال و احشام آسیب دیده مردم شهرستان خداآفرین در جنگ قره باغ تاکنون پرداخت نشده است و گذرگاه مرزی خداآفرین فعالیت ندارد.

وی افزود: کشورهای فرامنطقه ای و بیگانه با اوضاع و احوال گوی سبقت را در بازسازی قره باغ از ما ربوده اند، چرا در این زمینه اقدامی موثر انجام نمی دهید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنگل های ارسباران که همطراز با جنگل های هیرکانی و زاگرس هستند طی سال های اخیر دچار آفت پروانه دم قهوه ای و ابریشم باف شده اند. اختصاص اعتبار ویژه برای مبارزه با این آفت ها، راه اندازی مرکز تحقیقات جنگل و مراتع ارسباران به مرکزیت شهرستان کلیبر و پایگاه اطفای هوایی اولویت صددرصدی دارد.

حاتمی ادامه داد: لازم است به دلیل ارسال بالگرد محلول پاش از ستاد مدیریت بحران کشور و مدیریت عالی استان آذربایجان شرقی و نیز سایر مسئولین ذیربط قدردانی ویژه ای داشته باشم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی زبان شیرین فارسی را متوجه می شود اما نمی دانم علت چیست، ده ها بار گفته و نوشته ام که سه شهرستان حوزه انتخابیه ام یک کیلومتر راه اصلی ندارند و بیش از یک هزار و پانصد کیلومتر جاده خاکی و غیر آسفالته در این منطقه وجود دارد اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اگر اقدامی در خصوص جاده های سه شهرستان کلیبر، خداآفرین و هوراند صورت نگیرد مجبورم مطالب خود را به زبان های زنده دنیا ترجمه و تقدیم وزیر راه و شهرسازی کنم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسين حاتمي شهرستان خداآفرین قره باغ مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است