Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، علی اکبر مختاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش هایی مبنی بر نگهداری و فعالیت کیس ماینر‌های استخراج ارز دیجیتال در حومه شهر یزد واصل شد و پس از بازرسی عوامل پلیس امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران با حکم قضایی در این زمینه وارد عمل شدند.

وی با تاکید بر برخورد تعزیرات حکومتی با استفاده کنندگان از تجهیزات ماینینگ قاچاق افزود: در بازرسی از دو باب کارگاه صنعتی واقع در حومه شهر یزد، کیس ماینر‌های قاچاق کشف شد و مراتب برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه اتهام قاچاق در این پرونده محرز است تصریح کرد: شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان یزد با تشکیل پرونده، متهم را احضار متهم و دفاعیات را اخذ کرد.

وی با اشاره به اینکه اتهام قاچاق را به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک گمرکی محرز می دانیم ادامه داد: متهم علاوه بر ضبط ماینر‌های مکشوفه قاچاق به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

مختاری با بیان اینکه که پرونده پس از سیر مراحل قانونی به واحد اجرای احکام ارسال شد و توسط مأموران واحد مذکور در مرحله اجرا قرار گرفت افزود: دستگاه های ماینر و تجهیزات جانبی آن که به طور غیر قانونی وارد کشور شده قاچاق بوده و نگهداری و خرید و فروش آن ممنوع است.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی صرفا در خصوص قاچاق دستگاه های ماینر اقدام به رسیدگی و صدور حکم می کند عنوان کرد: آگهی هایی که در فضای مجازی برای خرید و فروش این دستگاه ها و تضمین استخراج ارز و سودآوری منتشر می شود وجهه قانونی نداشته و شهرندان باید مراقب باشند که در دام این تبلیغات گرفتار نشوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه قاچاق کالا از هر نوعی، آسیب به اقتصاد کشور وارد می کند از شهروندان تقاضا کرد در صورتیکه اطلاعی در این رابطه دارند مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش کنند تا نسبت به رسیدگی فوری به موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق یزد کشف جریمه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد ماینر قاچاق تعزیرات حکومتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد