Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال اصغری در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان در سنندج اظهار کرد: رئیس و ماروس در شورای ائتلاف وجود ندارد همه به عنوان یک نیروی انقلاب مثل زمان جبهه و جنگ به هر کاری که برسیم آن را انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی دستوری کار نمی‌شود بلکه همه چیز به صورت کاملا شفاف بیان می‌شود و هیچ وقت به دنبال اختلاف نبوده و نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری افزود: امروز هدف همه ما اعتلای نظام و تشکیل دولت انقلابی است و این مهم تنها در سایه اتحاد و کنار گذاشتن تفرقه تحقق پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: نیروهایی که در شورای ائتلاف کار می‌کنند همه انسان‌های فرهیخته، توانمند و انقلابی هستند و تا به امروز هرآنچه لازم بوده نسبت به معرفی این شورا در سطح جامعه اقدام کرده‌ایم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان افزود: دنبال این هستیم که  اختلاف‌نظرها را هم با معرفی کاندیدا و اهداف آنها پوشش دهیم وما هیچ کس را تخریب نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرگز دنبال ایجاد اختلاف در جامعه نیستیم چرا که هر نوع اختلافی روی مشارکت حداکثری تاثیر می‌گذارد، گفت: نباید اجازه دهیم بیان برخی مسائل موجب دلسردی مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در این عرصه مهم سیاسی و سرنوشت‌ساز شود.

اصغری تصریح کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای مدنظر اولویت شورای ائتلاف در استان کردستان است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری باید ملاک عمل تک‌تک اعضای شورای ائتلاف باشد، اذعان کرد: کسانی که می‌خواهند با نیروهای انقلاب باشند باید از بداخلاقی و تخریب دیگرا پرهیز کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان اضافه کرد: رقیب انتخاباتی ما به شدت دنبال تخریب است لذا باید با معرفی مناسب برنامه‌ها و به دور از تفرقه زمینه انتخاب رئیس جمهوری اصلح و در تراز انقلاب در کشور فراهم کنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت سنندج ائتلاف جنگ اتحاد نیروهای انقلاب دولت انقلابی ائتلاف نیروهای انقلاب شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند