Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:15:01 GMT

عرضه Realme Watch 2 Pro در آینده‌ای نزدیک

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۵۷۹۲

عرضه Realme Watch 2 Pro در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ شرکت Realme ماه گذشته از ۲ ساعت هوشمند خود رونمایی کرد و چندی پیش این شرکت ساعت هوشمند Realme Watch ۲ Pro خود را نیز معرفی کرد، که بسیار پیشرفته‌تر از مدل‌‎های قبلی است.

ساعت هوشمند Realme Watch ۲ Pro شباهت‌هایی با مدل وانیل واچ ۲ این شرکت دارد، اما دارای صفحه نمایش بزرگتری با ابعاد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۵ اینچ و رزولوشن ۳۸۵ x ۳۲۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت است. تفاوت کلیدی دیگر بین Watch ۲ و Watch ۲ Pro شرکت ریلمی در بخش باتری این ساعت هوشمند است و ظرفیت بالای باتری این ساعت هوشمند تا ۱۴ روز می‌تواند نیروی باتری را نگه دارد.

ساعت هوشمند جدید ریلمی چه مشخصاتی دارد؟

همچنین، در حالی که Realme Watch ۲ برای ردیابی مسیر به تلفن هوشمند متصل متکی هستند، مدل Pro دارای GPS و دو ماهواره داخلی است و نیازی به یک تلفن هوشمند برای نقشه برداری از مسیر‌های تمرین شما نیست.

بهتر است بدانید که سایر مشخصات ساعت هوشمند ریلمی Watch ۲ Pro با Watch ۲ مطابقت دارد و سیستم ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، یادآوری کم تحرک، یادآوری نوشیدنی و تنفس مدیتیشن نیز در این ساعت هوشمند موجود است.

بیشتر بخوانید

معرفی ۲ قابلیت جدید اپل موزیک برای کاربران / قابلیت Lossless اپل موزیک چه زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

همچنین Watch ۲ Pro با کنترل‌های موسیقی و دوربین، تلفن یاب، پیش بینی هوا، کنترل اینترنت اشیا و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار همراه است و علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید ریلمی از اعلان‌های برنامه و تماس‌های ورودی به شما هشدار می‌دهد، البته شما فقط می‌توانید تماس‌ها را رد کنید، چراکه Watch ۲ Pro دارای میکروفون و بلندگو نیست تا امکان مکالمه را برای کاربران فراهم کند.

ساعت هوشمند Realme Watch ۲ Pro دارای رنگ خاکستری و نقره‌ای متالیک است که بند‌های سیلیکونی آن در رنگ‌های سیاه و خاکستری روشن عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند گوشی موبایل ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد