Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، بزرگترین پیکره کشور با عنوان «ایثار و مقاومت مردم کردستان» در سنندج رونمایی می‌شود.

حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از رونمایی از بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره «ایثار و مقاومت مردم کردستان» در پارک آبیدر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: به این مناسبت همچنین مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در آبیدر افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: طول پیکره ایثار و مقاومت در آبیدر با احتساپ پایه 22 متر و وزن آن 30 تن است که اقداماتی نظیر محوطه‌سازی، نصب روشنایی، احداث فضای سبز و مبلمان پارکی در جوار این پیکره صورت گرفته است.

 

شهردار سنندج گفت: طول زیپ لاین و پل معلق هم 320 متر است که سکو مبدا آن در پارک مشاهیر و سکو مقصد آن هم پشت سینما رو باز آبیدر است.

 

صیدی اضافه کرد: پارک جنگلی آبیدر از جاذبه‌های گردشگری استان کردستان است که پتانسیل‌های فراوانی در راستای جذب گردشگر خواهد داشت.

 

شهردار سنندج بیان کرد: اقدامات مناسبی در راستای احداث اماکن تفریحی در محدوده پارک جنگلی آبیدر نظیر ساماندهی مسیر میدان گاز، ساماندهی پارک امانیه و امیریه، احداث پارک مشاهیر، احداث مسیر دوچرخه‌سواری، احداث بلوار 24 متری هنرمند عباس کمندی اجرا شد.

 

صیدی عنوان کرد: احداث مجموعه تفریحی زیپ لاین و پل معلق و همچنین نصب بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان در آبیدر از دیگر اقدامات مهم این دوره شورا و شهرداری در پارک جنگلی آبیدر بود.

 

وی با اشاره به احداث پارک دو هکتاری باغ ایرانی در جوار محدوده پیکره ایثار و مقاومت اعلام کرد: پارک دو هکتاری باغ ایرانی از دیگر پروژه‌های در دست اجرا این شهرداری است که بزودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

شهردار سنندج از رونمایی از بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان در آبیدر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد و گفت: به این مناسبت مجموعه تفریحی  زیپ لاین و پل معلق در آبیدر افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایثار و مقاومت سوم خرداد کردستان ایثار و مقاومت مردم کردستان پیکره ایثار و مقاومت بزرگترین پیکره کشور زیپ لاین و پل معلق شهردار سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان