Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۶۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هزار و ۸۹۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۴۵درصد یعنی ۸۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۳۴درصد از کل معاملات شد. بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی» و «پیمانکاری صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «شپنا»، «شبندر» و «وملل» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «سفارس»، «فباهنرح» و «سشرق» معطوف بود. مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان معادل ۴۷میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سیمان فارس و خوزستان با برتری ۱۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند. امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۰نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۳۰میلیارد تومان بود. برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید.

پربیننده ترین نقشه بورس امروز (۲خرداد) / شاخص کل بیش از ۱۰هزار واحد افت کرد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۱خرداد)/ ورود پول ۱۰میلیاردی حقیقی ها تنها در ۶نماد! وضعیت بورس تهران تا انتخابات (بخش چهارم) / اصلاح بازار تا کی ادامه خواهد داشت؟ در اردیبهشت ماه کدام بازار سود‌دهی داشت؟ / افت ۵.۳درصدی شاخص بورس طی یک ماه نمای پایانی بورس ( ۱خرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با افت ۲۷هزار واحدی به معاملات پایان داد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده مالکیت حقیقی امیر مهدی زاده انتخابات ۱۴۰۰ تغییر مالکیت حقیقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748296

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی