Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه از تدارک 37 پایگاه ثابت و سیار برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس‌اولی در استان خبر داد.

علی محمدبیگی امروز(دوم خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی اجرای برنامه سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به مدرسه در کرمانشاه اظهار کرد: امسال 23 پایگاه ثابت و 13 پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در سطح استان را عهده‌دار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدبیگی با بیان اینکه نوآموزان کلاس‌اولی باید به همراه والدین خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند، افزود: این نوآموزان پس از ثبت‌نام که از اول خرداد ماه در مدارس آغاز شده، برای شرکت در طرح سنجش سلامت ارجاع خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه ادامه داد: کار ارزیابی نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت بر اساس نوبت‌ دهی انجام شده، از روز اول تیر آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی هزینه سنجش سلامت برای نوآموزان کلاس‌اولی را 50 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این وجه باید از طریق دستگاه‌های "پوز" مدارس پرداخت شود.

محمدبیگی ادامه داد: اجرای طرح سنجش‌سلامت برای نوآموزان کلاس اولی عشایری رایگان است.

محمدبیگی سپس با پیش بینی حضور 32 هزار نفری نوآموز کلاس اولی در طرح سنجش سلامت امسال افزود: احتمالا حدود 12 هزار نوآموز پیش دبستانی هم در طرح سنجش سلامت امسال شرکت خواهند کرد، لذا برآورد می شود امسالا کار سنجش سلامت 44 هزار نوآموز کلاس‌اولی و پیش‌دبستانی در پایگاه های سنجش سلامت انجام  شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 31 هزار و 963 نوآموز کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: از این تعداد 2815 نفر به مراکز تخصصی ارجاع شدند که در نهایت پس از بررسی های تخصصی 164 نفر راهی مدارس استثنایی شده و 1804 نوآموز دیرآموز و نیازمند آموزش بیشتر شناخته شدند و 847 نفرهم  پس از گذراندن مراحل تخصصی در مدارس عادی ثبت نام شدند.

 ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست با تاکید بر اینکه پایگاه های سنجش سلامت اولین مکان رسمی هستند که نوآموزان کلاس اولی به آنجا مراجعه می‌کنند، خواستار اجرای طرح سنجش سلامت در فضایی جذاب برای نوآموزان کلاس اولی شد.


 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سنجش سلامت کلاس اولی ها كرمانشاه پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی طرح سنجش سلامت کلاس اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ جهانشاه امامی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز بااشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل