Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون شطرنج در تلاش است مسابقات قهرمانی آسیا را در وزارت ورزش یا آکادمی ملی المپیک برگزار کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا با حضور 86 بازیکن از 15 کشور آسیایی از روز جمعه 31 اردیبهشت ماه 1400 آغاز شد که به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت. روز گذشته و در یک اتفاق نادر، 8 شطرنجباز ایران درگیر دیدارهای خود در روز دوم مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا بودند که قطع شدن برق، آنها را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سمیع‌زاده، دبیری فدراسیون شطرنج در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در مسابقات آنلاین، هرگونه قطعی برق، سبب حذف شدن اتوماتیک ورزشکار می‌شود تا جلوی تقلب گرفته شود.

دبیر فدراسیون شطرنج ادامه داد: ما تدارک خوبی برای این مسابقات دیده بودیم، تست PCR انجام شده بود و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت. در آستانه بازی اما، برق منطقه قطع شد و تنها برخی بازیکنانی که لپ‌تاپ‌های آنها شارژ کامل داشت، توانستند به رقابت ادامه دهند. با این حال از کار افتادن کولرها و خاموش شدن لامپ‌ها، تمرکز بازیکنان را به هم ریخت. ما بالافاصله با برق منطقه‌ای تماس گرفتیم ولی برق وصل نشد. این کارها، نوشدارو پس از مرگ سهراب بود.

سمیع‌زاده گفت:‌ برنامه ما این است که از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای میزبانی ورزشکاران خود در مسابقات پیش رو، تقاضا کنیم تا مسابقات ما در سالن‌های این دو ارگان که دارای برق اضطراری هستند، برگزار شود. من مطمئن هستم که وزارت و کمیته مثل قبل با ما همکاری خواهند کرد.

 

سفرهای داوری با همراهی رئیس سابق؛ به نام دوچرخه‌سواری، برای شطرنج

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج فدراسیون شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،در جریان دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مصاف با  محمد البیالی حریف مصری که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ برصفر به برتری دست یافت و به جدول اصلی رقابتها صعود کرد.

 

عالمیان گیم نخست را با پیروزی ۱۱ بر ۶ آغاز کرد و در گیم دوم موفق شد ۱۱ بر ۸ در مقابل حریف مصری به برتری دست یابد.

 

گیم سوم این بازی با برد قاطع ملی پوش کشورمان همراه بود و نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ برنده این گیم شد تا در مجموع این دیدار با حساب ۳ بر صفر مقتدرانه به سود ایران خاتمه پیدا کند.

 

با این پیروزی نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد و فردا (شنبه) کار خود را در جدول اصلی مسابقات ادامه خواهد داد.

 

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است