Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:21:57 GMT

قطع برق از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۶۱۵۰

قطع برق از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود

رجبی مشهدی گفت: مشترکان تهرانی از طریق پیامک مطلع می‌شوند که چه ساعاتی از شبانه روز برق قطع خواهد شد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درباره نحوه پرداخت خسارات لوازم خانگی به علت قطعی برق گفت: شرکت‌های برق منطقه‌ای ساعات محدودیت استفاده از برق را از طریق سایت، سامانه «برق من» و در تهران از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

چرا برق قطع می‌شود؟

او ادامه داد: از شب گذشته برای مشترکان تهرانی از طریق پیامک اطلاع رسانی انجام می‌شود که در چه ساعاتی از روز برقشان قطع خواهد شد تا با اطلاع رسانی به مشکل بر نخورند.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: متاسفانه تجهیزات صنعت برق کشور به دلیل استفاده از ماینرهای غیرمجاز در معرض خطر هستند به طوری که سرقت کابل، سوختن فیوز و غیره نیز اتفاق افتاده است که این امر هم در خاموشی بی اثر نبوده است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: در صورتی که مشترکان بخش خانگی وسایل‌ها به دلیل نوسانات برق دچار آسیب شوند در وهله نخست باید در اپلیکیشن برق من ثبت نام کنند پس از کارشناسی خسارت پرداخت خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین نیرو مصرف برق قطعی برق قطع برق برق طریق پیامک اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر