Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:14:27 GMT

پل باقرشهر به زودی بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۶۲۲۹

پل باقرشهر به زودی بازگشایی می شود

به گزارش همشهری آنلاین، علی توکلی شهردار منطقه 19 در این نشست با اشاره به عملیات عمرانی آسفالت کنار گذر حرم به منظور بهسازی معبر و سهولت تردد خودروها، خواستار تحویل بار آسفالت مورد نیاز برای این عملیات شد.ا

اوهمچنین با بیان اینکه آسفالت خیابان پاییزان دو در محله دولتخواه جنوبی نیز در حال انجام است پیگیر تحویل آسفالت مورد نیاز این پروژه برای تسریع فعالیت بهسازی و احداث این معبر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

شهردار منطقه ۱۹ همچنین درخصوص رفع معارض املاک دو باب مغازه، قول مساعد داد.  
در ادامه علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  با اشاره به اهمیت پروژه اجرایی بازگشایی پل باقر شهر بر تسریع اتمام عملیات عمرانی آن به منظور افتتاح این پروژه تأکید کرد.
او همچنین درخصوص تأمین آسفالت مورد نیاز پروژه های عنوان شده در نشست قول پیگیری و مساعدت داد.
در این نشست که علی اکبر فسایی معاون اجرایی سازمان نیز حضور داشت، درخصوص اعتبار لازم برای تأمین قیر سطح منطقه گفت و گو شد.

کد خبر 602885 برچسب‌ها شهرداری منطقه ۱۹ مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری منطقه ۱۹ مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ازپخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک در یک هفته اخیر خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه با مناسب شدن وضعیت آب و هوا توزیع آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است افزود: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا روکش کامل آسفالت کوچه لطیفی در خیابان جنت با توزیع ۵۰ تن و لکه گیری کوچه های شمس و نیک روش صورت گرفت.

عسگری اضافه کرد: همچنین بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت ورودی شهرک گردو از سمت کمربندی جنوبی با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمن سازی و جلب رضایتمندی شهروندان انجام شد.

وی در خصوص سایر فعالیت های اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک گفت: تسطیح، شن ریزی و اجرای ۶۰ تن آسفالت در پیاده رو جنب رستوران شمس العماره همچنین بن بست آفتاب در کوچه نهضت یک واقع در خیابان دکتر شریعتی، عملیاتی شد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تعریض خروجی شهرک گردو به سمت کمربندی جنوبی، ۸۰ متر طول جدول گذاری مجدد، برش آسفالت، پاکسازی و جمع آوری نخاله های آن برای اجرای آسفالت انجام شد.

عسگری اظهارکرد: به درخواست شهروندان، برای تسهیل تردد خودروها تعریض کانال عرضی ورودی کوچه مهری واقع در خیابان شهید شیرودی آن انجام شد.

وی افزود: همچنین تعمیر جداول و تعویض دال های بتنی شکسته میدان دارایی تکمیل شده است.

کد خبر 749447

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»