Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندر ایلام در واکنش به قطعی مکرر برق در استان ایلام و گلایه‌های مردمی گفت: قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی هیچ توجیه منطقی ندارد. - اخبار استانها -

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام در پاسخ به این سئوال که "چرا در هفته اخیر قطعی‌های مکرر برق در استان ایلام افزایش پیدا کرده است؟" اظهار داشت: به شرکت توزیع منطقه‌ای برق ایلام تأکید شده است تا نسبت به قطعی‌های برق حساس و اعمال مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: علاوه بر مدیریت خاموشی‌ها و قطعی برق برق مصرفی خانوار، بیمارستان‌ها و مراکز مهم و حساس که با مردم و ارباب و رجوع سروکار دارند نیز مورد تأکید قرار گرفته است تا تامین برق این اماکن در اولویت باشد.

مصرف برق در چهارمحال و بختیاری طی دوران کرونا افزایش یافت خاموشی‌های بدون برنامه مردم زنجان را کلافه می‌کند/ چرا برق‌ بدون اطلاع قبلی قطع می‌شود؟ گلایه شهروندان از قطعی ناگهانی برق در شیراز؛ جدول خاموشی اطلاع‌رسانی شود

وی  به گلایه شهروندان از قطع مکرر برق بدون اطلاع قبلی اشاره کرد و گفت: قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی هیچ توجیه منطقی ندارد.

اعلام زمان قطعی برق به مردم و رعایت عدالت در قطعی برق بین مناطق مختلف استان، نظارت بر کاهش برق مصرفی ادارات از دیگر موارد مورد تاکید استاندار ایلام بود که  به شرکت توزیع برق استان ایلام تذکر داده شد. وی در این ارتباط خاطر‌نشان کرد: مردم نیز لازم است با رعایت الگوی مصرف به ثبات وضعیت موجود و کاهش میزان مصرف برق در استان کمک کنند.

نوذری در ادامه یادآورشد: دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت در صورت بی توجهی به الگوی مصرف برق، بدون اغماض برق آنان قطع خواهد شد و از طرفی شرکت توزیع برق استان  موظف است با تشکیل تیم نظارتی بر مصرف برق ادارات نظارت و آنان را مجاب بر آن کند که در اوج پیک مصرف برق، برق مورد نیاز خود را از طریق ژنراتور تامین کنند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطعی مکرر برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است

ایسنا/فارس استاندار فارس بزرگترین خدمت به عرصه تولید را مدیریت مصرف انرژی دانست و خواستار نقش‌آفرینی بسیج سازندگی در این عرصه شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب خواستار جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود بسیج سازندگی در راستای کاهش مصرف انرژی نقش‌آفرینی کند، افزود: ناترازی آب، برق و گاز از موانع جدی هستند که در برابر تولید ایستادگی می‌کند.

ایمانیه، بزرگترین خدمت به عرصه تولید را مدیریت مصرف انرژی دانست و افزود: راهکارهایی مانند انتقال آب از خلیج فارس، احداث چاه‌های عمیق و بارورسازی ابرها به صورت مقطعی می‌توانند انرژی پایدار را برای بخش صنعت تامین کنند.

استاندار فارس با تصریح اینکه با کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب در استان شاهد رونق چشمگیر پروژه‌های تولیدی خواهیم بود، گفت: تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان به یاری مجتمع‌های تولیدی در کاهش مصرف انرژی بیاید و این امر در مقیاس کلان می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج برای راه‌اندازی نهضت صنایع دستی شد و افزود: با تأمین زنجیره تولید و فروش در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌توان به ارزش افزوده و درآمدزایی چشمگیری دست یافت.

ایمانیه از آزادسازی ۳ هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت مسکن روستایی خبر داد و افزود: با سرمایه‌گذاری در این عرصه شاهد پیشگیری از مهاجرت و کاهش حاشیه‌نشینی خواهیم بود.

استاندار فارس  در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت بسط حوزه‌های اعتقادی و معرفتی در جامعه افزود: تعریف پیوست فرهنگی برای پروژه‌ها نقش موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم