Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: نظارت‌های ما طوری انجام می‌شود که ایمنی و سلامت برند ایرانی در محصولات مختلف زیر سؤال نرود و برعکس صنایع صاحب برند و قدیمی ما به صورت مستمر تقویت شوند که البته میزان تخلف در صنایع صاحب نام ما پایین است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، غلامرضا شریعتی که به استان قزوین سفر کرده، در دیدار ظهر امروز خود با استاندار ضمن تاکید بر نقش مهم مدیران دولتی در استخدام نیروهای مدنظر سازمانشان اظهار داشت: کارآمدی سازمان‌ها و نهادهای اجرایی در سایه این واقعیت شکل می‌گیرد که یک مدیر بتواند کارمند یا کارشناس مورد نظر خود را استخدام کند و متاسفانه با در سایه قرار گرفتن این موضوع مهم از بهره‌وری نیروی کار اداری ما کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درخواست استاندار قزوین برای افزایش نیروهای انسانی و کارمندان اداره کل استاندارد اضافه کرد: از آنجایی که قزوین قطب صنعت و کشاورزی ایران محسوب می‌شود و اقتصاد ایران به ویژه پایتخت مدیون صنایع تولیدی و تبدیلی استان قزوین است، با توجه به حجم کاری بالای سازمان استاندارد در قزوین در جهت استخدام کارشناسان استاندارد بیشتری در استان قزوین تلاش می‌کنیم.

در کارهای نظارتی برند ایرانی را زیرسؤال نخواهیم برد

رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه به محورهای شعار سال 1400 یعنی پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید اشاره کرد و گفت: با وجود نقش بازرسی و نظارتی جدی سازمان استاندارد در حوزه تولید و صنعت هیچ‌گاه خودمان در برابر صنایع و تولیدکنندگان نمی‌بینیم؛ بلکه تلاش می‌کنیم با نظارت‌های سخت‌گیرانه در حوزه استاندارد زمینه جهش کیفی محصولات ایرانی را فراهم کرده و کاری کنیم که تفاوت کالای باکیفیت و بی‌کیفیت مشخص شود.

شریعتی با تاکید بر اینکه در نظارت بر صنایع و کارخانجات صاحب‌نام اسیر افراط و تفریط نمی‌شویم، افزود: نظارت‌های ما طوری انجام می‌شود که ایمنی و سلامت برند ایرانی در محصولات مختلف زیر سؤال نرود و بر عکس صنایع صاحب برند و قدیمی ما به صورت مستمر تقویت شوند که البته میزان تخلف و تخطی در صنایع صاحب نام و برند ما هم خیلی‌‌پایین است.

وی با انتقاد از عملکرد و رویکرد جزیره‌ای بعضی از دستگاه‌های متولی تولید و صنعت در کشور ادامه داد:‌ پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید تنها در سایه حرکت هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی متولی حوزه اقتصاد و صنعت رخ می‌دهد و در این میان هیچ دستگاهی وجود ندارد که برای آن وظیفه‌ای تعریف نشده باشد.

طراحی بسته‌های حمایت از تولید در سازمان ملی استاندارد ایرانرئیس سازمان ملی استاندارد: استان قم در حوزه صنعت حلال، دارای ظرفیت‌های مهمی استسازمان ملی استاندارد: گرانی خودرو ربطی به اجرای طرح "استانداردسازی" ندارد+ فیلم

آمار بالای آسانسورهای غیراستاندارد در ادارات استان

استاندار قزوین هم در این دیدار با اشاره به نقش مهم استاندارد در توسعه صنایع ملی و بومی گفت: سازمان استاندارد استان مأموریت‌های زیاد و مختلفی در پایش استاندارد کالاهای مختلف تولیدی و توزیعی در سطح استان قزوین دارد و به همین جهت باید نیروی انسانی متناسب با شرح و گستردگی وظایف این سازمان در اختیار ما قرار بگیرد.

هدایت‌الله جمالی‌پور در ادامه با اشاره به آمار بالای آسانسورهای غیراستاندارد در ادارات استان اضافه کرد: البته این آسانسورها گواهی نصب و راه‌اندازی دارند؛ ولی استاندارد تأیید دوره‌ای را اخذ نکرده‌اند که در این حوزه ضرب‌الأجلی برای دستگاه‌های اجرایی صادر کردیم تا وضعیت تأیید دوره‌ای آسانسورهای خود را سروسامان ببخشند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی استانداری قزوین تولید ملی استانداری قزوین سازمان ملی استاندارد استان قزوین صنایع صاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری

بر اساس اعلام سازمان املاک و مستغلات، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه‌ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد. 

مختاری ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

گفتنی است؛ موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری