Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@09:54:04 GMT

جعفر سمیعی به کمک های هواداری دلگرم شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۶۷۳۵

جعفر سمیعی به کمک های هواداری دلگرم شد

هواداران پرسپولیس در کمک های هواداری امیدوار کننده حاضر شدند.

به گزارش طرفداری، شاید کمتر کسی فکر می کرد هواداران پرسپولیس از کمپین مالی باشگاه پرسپولیس حمایت کنند. عملکرد ضعیف باشگاه پرسپولیس در سال های گذشته در این بخش و بی اعتمادی شدیدی که بین هواداران پرسپولیس ایجاد شده بود از سوی دیگر، باعث شده بود کمتر کسی باور کند هواداران قرار است در این کمپین مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رقمی که روز قبل از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد رقمی خیره کننده بود. رقمی نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در یک هفته.

این رقم باعث امیدواری بیش از پیش مدیران پرسپولیس، به ویژه جعفر سمیعی شد. در حالی که قبل از این کمپین، بسیاری از نزدیکان سمیعی به او اعلام کرده بودند از این کمپین استقبال نخواهد شد و مبالغی که جمع می شود پاسخگوی مشکلات مالی متعدد باشگاه نیست اما جمع شدن این رقم تنها در یک هفته به شدت سمیعی را به ادامه این کمپین امیدوار کرده است.

حالا باید دید در نهایت چه رقمی در حساب باشگاه جمع شده و سمیعی می تواند روی مبالغی بیش از این حساب باز کند یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

مبلغ اهدایی هواداران پرسپولیس به باشگاه اعلام شد

راهکار آشنای پرسپولیس برای حل مشکلات مالی؛ اعلام شماره حساب

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم