Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، نخستین جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی در سال جدید با حضور اعضای شورا و معاون هنری وزیر ارشاد یکشنبه دوم خرداد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح درجه یک هنری سیمون آیوازیان هنرمند موسیقی و عکاس که از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران دریافت کرده است، به این هنرمند اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی، آزمون چهار متقاضی دریافت مجوز آموزشگاه برای تهران برگزار شد و ۱۱ پرونده افراد متقاضی برای دریافت مجوز آموزشگاههای موسیقی در استان ها ارزیابی شد.

جلسه نظارت بر آموزشگاه های آزاد موسیقی با حضور داود گنجه ای، سیمون آیوازیان، احمد صدری، کیاوش صاحب نسق، حسن ریاحی، محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی) و علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری برگزار شد.

کد خبر 5218641 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشان درجه یک هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی کلاسیک فیلم سینمایی سینمای مستند سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم مستند فیلم کوتاه شبکه دو سیما رادیو سلامت انتخابات 1400 رادیو شبکه جام جم محمدمهدی عسگرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه