Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام، به عملکرد نیروی انتظامی در دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی استان ایلام ، ۱۷۲ قبضه سلاح در استان کشف شده است.

او با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم استان خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی ، ۲۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام به افزایش ۱۸۵ درصدی کشفیات جرم کلاهبرداری در استان اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان گرامی بایستی با اطلاعات و آگاهی لازم ، در معاملات خود ورود پیدا کرده تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند .

او به تلاش پلیس برای پیشگیری از سرقت در سطح استان اشاره کرد و افزود: در ۲ ماه اخیر ، شاهد ۱۵ درصد افزایش کشفیات سرقت بوده‌ایم.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی نظم عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی در درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه "فرحزاد" تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.


وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی