Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پیروزی مقاومت در جنگ ۱۲ روزه کمر رژیم صهیونیستی را شکست گفت: این پیروزی بار دیگر پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را به جهان اثبات کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فرد ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 12 روزه علیه رژیم صهیونیستی یک پیروزی بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب در پی این پیروزی اشاره کرد و گفت: ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و پیروزی در این جنگ 12 روزه کمر رژیم صهیونیستی را شکست و پوشالی بودن قدرت این رژیم جنایتکار را به تمام دنیا بار دیگر اثبات کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا چند سال قبل فلسطینیان با سنگ در برابر اسرائیل می‌ایستادند ولی امروز ما شاهد بودیم که جبهه مقاومت چگونه در یک لحظه موشک‌های فراوانی را به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

طیبی‌فرد تصریح کرد: صهیونیست‌ها در خواب هم نمی‌دیدند که غزه کاری کند که آنها دست‌هایشان را بالا بگیرند و دیگران را واسطه قرار دهند که آتش بس را بپذیرد و این از برکت حضور و برکت خون شهید قاسم سلیمانی بود.

وی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی به خوبی فهمیده که توان هیچ حرکتی را در برابر جبهه مقاومت ندارد و قطعا اگر دوباره دست از پا خطا کند، پاسخ بسیار سنگین‌تری دریافت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج: تداوم عملیات "الی بیت‌المقدس" را در غزه شاهد‌ بودیم / جهان ‌به زودی پایان رژیم صهیونیستی را خواهد دیدپیام جامعه مدرسین در پی پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی / پیگیری حقوقی ‌جنایات اسرائیل را خواستاریمچرائی ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر-1|خنثی سازی توطئه صهیونیستی_آمریکایی با هوشیاری امام(ره)

طیبی‌فرد به در پیش بودن انتخابات در 28 خرداد اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان خارجی و داخلی سعی در به هم ریختن فضای سیاسی کشور و ملتهب کردن انتخابات هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی مردم باید با بصیرت بالای خود فضای خوبی را بر انتخابات حاکم کنند گفت: قطعا مردم و جبهه حزب‌الله اجازه ایجاد التهاب در فضای انتخابات را به دشمن نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری به مردم تحمیل شده تصریح کرد: دولت آینده باید برای عبور از این مشکلات و رفع موانع موجود در سر راه معیشت مردم، برنامه‌ای سخت و قوی ارائه کند.

حجت‌الاسلام علی گندمی نماینده پیشین ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در طول دوران فعالیت خود اظهار داشت: استان یزد چهار پادگان آموزشی دارد که تلاش ما اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی و قرآنی و عقیدتی سیاسی در این پادگان‌ها بوده است.

نماینده پیشین ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: انسجام بخشی میان نیروهای مسلح استان نیز پیگیری شد و اکنون ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم

یکی از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد: پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع حماس درباره مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا را دریافت کردیم و بعد از اتمام بررسی‌ها پاسخ خود را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خلیل الحیه معاون رئیس حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای درباره مذاکرات مربوط به آتش‌بس و تبادل اسرا که با حواشی زیادی طی هفته‌های گذشته همراه بوده است و صهیونیست‌ها مانع از به نتیجه رسیدن آن شده بودند، اعلام کرد: حماس پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را به موضع این جنبش درباره مذاکرات که در ۱۳ آوریل به میانجی‌های قطری و مصری تحویل شده بود دریافت کرد.

الحیه بدون اینکه به جزئیات بیشتر اشاره کند تأکید کرد: جنبش حماس پاسخ رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند و بعد از اتمام بررسی‌ها موضع خود را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدیدی از جانب قطر و مصر جهت رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل در حال انجام است و یک شتاب جدیدی در مذاکرات درباره معامله تبادل اسرا وجود دارد.

این اظهارات مقام مذکور آمریکایی در زمانی مطرح شد که قاهره اعلام کرد روز جمعه یک هیئت امنیتی از مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش‌بس غزه وارد تل‌آویو شده است.

شبکه خبری قاهره به نقل از یک مقام امنیتی مصر گزارش داد که پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نزدیک کردن دیدگاه‌های هیئت‌های مصری و اسرائیلی درباره رسیدن به توافق آتش‌بس در نوار غزه صورت گرفته است.

از سوی دیگر وب‌سایت عبری «۰۴۰۴» اعلام کرد که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه راست افراطی اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را تهدید کرده است که در صورت موافقت با ابتکار مصر، او (اسموتریچ) کابینه را ترک خواهد کرد.

براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، اسموتریچ ابتکار مصر را یک تسلیم خطرناک از جانب اسرائیل و یک پیروزی فاجعه‌بار برای حماس دانست.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از وزرای شورای امنیتی کوچک این رژیم که هویت خود را فاش نکرد اعلام کرده است که نتانیاهو خواستار رسیدن به توافق نیست و موانع زیادی در این زمینه ایجاد می‌کند.

این درحالی است که یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره این تغییرات ایجاد شده اظهار داشت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید. اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با مصری‌ها هستند تا به پیشنهادی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را قبول کنند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

کد خبر 748351

دیگر خبرها

  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد