Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، جواد ششگلانی و مدیرعامل باشگاه، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز واگذار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی جلسه ای با حضور نماینده محمدرضا زنوزی، اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و هیات فوتبال استان امتیاز تیم ماشین سازی تبریز به یونس قربانی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز برای واگذاری این تیم، پیشنهاداتی برای انتقال مالکیت دریافت شد و در ابتدای امر تمامی پیشنهادات جهت تائید صلاحیت به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده شد و در نهایت آقای یونس قربانی با تائید صلاحیت مراجع ورزشی استان به عنوان خریدار پای میز مذاکره نشست. 

تیم ماشین سازی تبریز با سهمیه لیگ برتری باشگاه گسترش فولاد تبریز در دو فصل اخیر فعالیت کرده است و همانطور که زنوزی در صحبت های اخیر خود عنوان کرد، این انتقال بدون هیچ چشم داشتی انجام شده و او از تمامی منافع حاصل از برند ماشین سازی و سهمیه لیگ برتری گسترش فولاد چشم پوشی کرد و همچنین به جهت همراهی با خریداران جدید، این انتقال با تائید اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان و بدون دریافت هیچ مبلغی از سوی مهندس زنوزی نهایی شد. 

در این جلسه ایوب بهتاج (مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی)، جواد ششگلانی (رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی)، حامد نجفی (مدیرعامل باشگاه و نماینده تام الاختیار مالک باشگاه آقای محمدرضا زنوزی) و یونس قربانی(خریدار و مالک جدید باشگاه) حضور داشته و صورتجلسه واگذاری به امضا طرفین رسید. 

محمدرضا زنوزی در گفتگویی تلفنی با اعلام حمایت خود از ورزش استان تا پایان فصل جاری، استادیوم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در مجتمع ورزشی اقتصادی بنیان دیزل را برای دیدارهای خانگی ماشین سازی بصورت رایگان در اختیار این تیم قرار داد. 

انتقال امتیاز تیم ماشین سازی تبریز از آقای محمدرضا زنوزی مطلق به آقای یونس قربانی قطعی بوده و تمامی مسائل حقوقی از این تاریخ برعهده خریدار خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی ماشین سازی تبریز محمدرضا زنوزی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور استمرار روان‌سازی فعالیت‌های کسب‌ و‌ کار بخصوص توسعه اقتصادی معدنی استان، اداره کل صمت استان ۲۸۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری را از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار خواهد کرد.

عبدالحمید سرتیپی با اشاره به اینکه ۷۶۰ محدوده معدنی و اکتشافی در سال ۱۴۰۲ به مزایده گذاشته شد افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت صمت و همچنین روان‌سازی و توسعه کسب‌و‌کار‌های استان علی الخصوص فعالیت‌های اقتصاد معدنی استان، اولین مزایده محدوده‌های معدنی استان در سال ۱۴۰۳ از امروز شنبه هشتم اردیبهشت آغاز و بر این اساس ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و ۲ محدوده دارای مجوز برداشت برای سرمایه گذاری جدید از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای شرکت در مزایده عمومی معادن استان می‌بایستی در سامانه اکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir ثبت نمام نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: متقاضیان مزایده می‌توانند از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت از طریق سامانه ستاد مدارک لازم برای حضور در این مزایده را اخذ و پس از تکمیل مدارک درخواستی مجدد نسبت به بارگذاری آنها در سامانه ستاد اقدام کرده و اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل برگ واریزی نقدی حداکثر تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در قالب یک پاکت مهر و موم شده به دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تحویل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی