Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان شهرستان بهارستان با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان واقعی در دستور کار دستگاه قضایی است گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی که در وضعیت مطلوبی قرار دارند، بی‌جهت حقوق کارگران را به تأخیر نیندازند و موجب نارضایتی و اعتصاب نشوند. - اخبار استانها -

غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان واقعی اظهار داشت: با مطالبه رئیس دستگاه قضا در حمایت و پشتیبانی از تولید و صنعت از جهادگران صنعت در برابر سودجویان حمایت همه‌جانبه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به برخی صاحبان صنعت در تعویق حقوق قشر زحمتکش کارگر بیان کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای با سوءاستفاده ابزاری از بحث تولید حق را ناحق کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در ادامه گفت: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در بحث تولید و فروش در وضعیت مطلوبی قرار دارند و نباید بی‌جهت حقوق کارگران را به تأخیر انداخته و موجب نارضایتی و اعتصاب شوند.

صادقی با تأکید بر تعیین تکلیف هیئت‌مدیره شهرک صنعتی قلعه‌میر تصریح کرد: برخی کارهای خلاف و مجرمانه و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان بهارستان انجام می‌گرفت که با جدیت با سودجویان برخورد قضایی می‌کنیم.

وی سپس بیان کرد: نباید به بهانه تولید، هر کاری توسط تولیدکنندگان انجام شود و حمایت از تولیدکنندگان واقعی در دستور کار دستگاه قضایی است.

شرط وزارت صمت برای حمایت از تولید داخل/ محصولات داخلی باید رقابت پذیر باشندتخصیص 32 هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها برای حمایت از تولید در سال 1400رئیس قوه قضائیه: امر رهبر انقلاب برای حمایت از تولید و رفع موانع ‌نباید بر زمین بماند / رفع مشلات تولید آنقدر پیچیده نیست و بن‌بست ندارد

دادستان شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: بازدیدهای مداوم از شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی برای تحقق حمایت و پشتیبانی از تولید انجام می‌شود.

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهارستان حمایت از تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارگران رکن تولید هستند
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد