Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کمال الدین میرجعفریان معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با هماهنگی اصناف مختلف باید شرایطی فراهم شود تا صنوف مختلف به جای روشن کردن تعداد لامپ‌های برق زیاد برای فروش کالا، مدیریت مصرف را در اولویت قرار دهند.

او افزود: دستگاه‌های سرمایشی ادارات باید از ساعت ۱۲ به بعد خاموش شود تا به خاطر مصرف زیاد، دچار قطعی برق نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دستگاه‌های متولی در موضوع مصرف برق باید اطلاعات و محتوای لازم را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا با تولید مطالب مختلف برای ایجاد فرهنگ لازم در موضوع مصرف بهینه انرژی اقدام لازم صورت گیرد، زیرا برخی از اقدامات ناشی از عدم آگاهی در مورد بهترین روش استفاده از وسایل خانگی است.

میرجعفریان بیان کرد: لازم است سوخت مورد نیاز دستگاه‌های ژنراتور دیزلی از سوی شرکت فرآورده‌های نفتی در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا از برق تولیدی آن‌ها برای تامین کسری برق استفاده شود.

او تصریح کرد: تامین حداقلی روشنایی معابر شهری و پارک‌ها باید انجام شود تا مشکلات امنیتی و تصادف ایجاد نشود، همچنین در قسمت‌هایی از جاده‌ها و نواحی برون شهری که حادثه خیز نیست امکان قطع چراغ‌های برق وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص خراسان رضوی در موضوع زائر پذیر بودن و همچنین نیاز به خدمات لازم برای زئران باید با مسئولان کشوری گفتگو شود تا حداقل‌های لازم برای این استان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق مصرف برق لامپ کم مصرف مدیریت و برنامه ریزی استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم